Cupra je na salonu mobilnosti u Münchenu predstavila model Tindaya, prototip koji nije tek vježba stila, nego ozbiljan nagovještaj onoga što bi uskoro moglo ući u serijsku proizvodnju. Ime nosi po svetoj planini na Fuerteventuri, a automobil već na prvi pogled spaja silovite proporcije sportskog SUV-a s detaljima koji odišu futurizmom.
S duljinom od 4,72 metra Tindaya spada u kategoriju SUV-ova srednje veličine, no proporcijama se izdvaja od konkurencije. Prednji kraj podsjeća na glavu morskog psa s dubokim rezovima, oštrim linijama i dominantnom poklopcem motora.
Klasičnu masku zamjenjuje digitalni zaslon s fluorescentnim projekcijama, vjerojatno nešto što neće preživjeti do serijskog modela.
Bočni profil otkriva sportski stav, naglašen širim lukovima kotača i materijalima nove generacije. Stražnji blatobrani izrađeni su od BiComp kompozita s vlaknima lana, krov počiva na Y-strukturama koje podsjećaju na kralježnicu, a dva segmenta mogu se ukloniti kako bi unutrašnjost dobila dojam kabrioleta.
Straga dominira veliki difuzor, dok svjetlosni potpis kombinira LED traku s tri trokutasta elementa.
Ulazak kroz vrata koja se otvaraju u suprotnim smjerovima otkriva kabinu koja cilja na wow-efekt. Prednja sjedala djeluju kao da lebde, dok stražnja odvaja centralna konzola koja se proteže cijelom dužinom automobila. U središtu konzole nalazi se "Prisma", interaktivni kristal koji upravlja svjetlosnim i audio-efektima, personalizirajući ambijent prema željama putnika.
Vozača dočekuje futuristički volan s fizičkim tipkama. Ispred njega dominira 24-inčni zaslon koji, uz sve suvremene funkcije, prikazuje i digitalni obrtomjer s crvenim poljem do 6000 o/min, intrigantan detalj koji otvara pitanje je li Cupra u budućem serijskom modelu spremna ponuditi i motore s unutarnjim izgaranjem u kombinaciji s elektrifikacijom.
Poseban element krije se na stražnjem staklu. Tu je, naime, integrirani ekran smješten na donjem rubu stakla, koji bi mogao služiti kao komunikacijsko sredstvo ili za vizualne animacije.
Premda su detalji o pogonu i tehnologiji čuvani u tajnosti, proporcije sugeriraju da bi ispod površine mogao biti smješten novi tip motora ili hibridnog rješenja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....