nasljednik i8

Domagoj Đukec na Instagramu ekskluzivno pokazao BMW koji nije ušao u proizvodnju zbog pandemije COVID-a

Konceptni i16 je obećavao impresivne performanse, s kombiniranom snagom od oko 600 KS

Domagoj Đukec, ilustracija

 Marko Mišćević/CROPIX

Često se događa da neki auto projekti ne ugledaju svjetlo dana zbog različitih okolnosti. Takav je slučaj bio i s BMW-om I16, konceptom koji je trebao biti nasljednik popularnog supersportskog hibrida i8, ali nažalost, nikada nije došao do proizvodnje.

image

BMW I16 studija

BMW

Predstavljen kao evolucija koncepta Vision M Next iz 2019. godine, BMW I16 bio je ambiciozan projekt koji je trebao donijeti novi val inovacija u svijet sportskih automobila. Na čelu tog projekta bio je Domagoj Đukec šef dizajna u BMW-u, čiji su vizionarski koncepti često izazivali divljenje ali i kontroverze. Dizajniran kao moderna interpretacija klasika poput legendarnog BMW-a M1, I16 je obećavao revolucionirati tržište sportskih automobila.

Svojim elegantnim linijama i naprednim tehničkim karakteristikama, trebao je biti simbol vrhunske izvedbe i inženjeringa bavarske kuće.

image

BMW I16 studija

BMW

No, unatoč svim obećanjima, projekt je nažalost otkazan, a razlog tome vjerojatno leži u nizu faktora, među kojima se ističe i globalna pandemija Covid-19. Iako su skice i koncepti izgledali obećavajuće, stvarnost je često neumoljiva. Đukec je podijelio svoje vizije nasljednika i8 putem društvenih mreža, pružajući ljubiteljima automobila uvid u ono što je moglo biti. Svojim fotorealističnim renderima i revolucionarnim idejama, probudio je znatiželju i oduševljenje kod mnogih.

Konceptni i16 je obećavao impresivne performanse, s kombiniranom snagom od oko 600 KS, zahvaljujući plug-in hibridnom pogonskom sklopu. Očekivalo se da će postići značajna poboljšanja u snazi i dometu u odnosu na svog prethodnika i8.

Naposljetku, BMW i8 je izašao iz proizvodnje 2020. godinei ostao bez nasljednika, jer je proizvođač automobila odlučio prekinuti projekt I16.

Iako je otkazivanje projekta predstavljalo razočaranje za ljubitelje marke i entuzijaste automobilizma diljem svijeta, Đukec ostaje optimističan. Pandemija je možda zaustavila i16, ali nova vrata za inovacije u BMW-u su uvijek otvorena.

image

Vision M Next concept, 2019.

BMW

U konačnici, iako i16 nije nikad stigao na ceste kao serijski model, njegova priča podsjeća nas na važnost otvorenosti i dijeljenja ideja u svijetu automobilizma. Iako su neki projekti osuđeni na propast, svaki od njih nosi sa sobom dragocjene lekcije i inspiraciju za budućnost.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. travanj 2024 06:09