SLABAŠAN I SPOR

Fiat je objavio tehničke podatke za novi 500 Hybrid: Motorizacija je skromna, ali učinkovita

Srećom, sve drugo što je bilo dobro na električnom 500, od elegantnih proporcija do kvalitetnijeg interijera, preneseno je i na hibrid

Fiat 500 Hybrid

 Fiat
Srećom, sve drugo što je bilo dobro na električnom 500, od elegantnih proporcija do kvalitetnijeg interijera, preneseno je i na hibrid

Fiat je napokon objavio tehničke podatke za svoj novi 500 Hybrid, i pritom ne skriva da je povratak benzinskoj verziji rezultat nužde, a ne hrabre strategije. Električni 500e trebao je preuzeti tržište nakon gašenja starog benzinca 2024., no prodaja je bila katastrofalna. Rezultat? Fiat je morao doslovno rekonstruirati platformu 500e kako bi u nju ponovno ugurao hibridni pogon.

image

Fiat 500 Hybrid

Fiat

Pod haubom se nalazi blagi-hibridni trocilindraš zapremine jedne litre, poznat iz prethodne generacije, ali sada u još skromnijem izdanju. Umjesto dosadašnjih 70 KS, novi 500 Hybrid razvija skromnih 65 KS i 92 Nm, koji se prenose na prednje kotače putem šesterostupanjskog ručnog mjenjača. Rezultat su performanse koje nikoga neće oduševiti. Sprint od 0 do 100 km/h, iako je sprint ovdje sasvim pogrešna riječ, traje čak 16,2 sekunde u hatchbacku, dok kabrioletu za isto treba još više - 17,3 sekunde. To je sporije ne samo od velike većine današnjih malih gradskih automobila, nego i od prethodnog hibrida koji je do "stotke" ubrzavao za 13,8 sekundi.

image

Fiat 500 Hybrid

Fiat

Vrlo skromna je i najveća brzina koja pada na samo 150 km/h, ovisno o izvedbi. Sve ove brojke potvrđuju da Fiat ovdje igra na kartu šarma, dizajna i urbanog minimalizma, a ne dinamike i zabave u vožnji

image

Fiat 500 Hybrid

Fiat

Srećom, sve drugo što je bilo dobro na električnom 500, od elegantnih proporcija do kvalitetnijeg interijera, preneseno je i na hibrid. Kabina je znatno profinjenija nego u prošlom 500, a vanjski dizajn izgleda modernije i dojmljivije unatoč nostalgičnim crtama. Ponuda karoserija obuhvaća standardni hatchback s jednim parom bočnih vrata i praktičniji 3+1 s dodatnim vratima na suvozačevoj strani, Tu je i kabriolet s platnenim krovom.

image

Fiat 500 Hybrid

Fiat

Razine opreme prate poznatu Fiatovu formulu: osnovni Pop, tehnološki bogatiji Icon i elegantni La Prima na vrhu ponude. Cijene i detalji opreme još nisu objavljeni, no jasno je da će hibridni 500 biti pozicioniran kao mnogo pristupačnija alternativa električnom modelu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 17:49