Kia iz godine u godinu sve više napreduje pa se čini da je danas vrlo realan nekoć suviše ambiciozan plan za svjetskom dominacijom. Prošle je godine, primjerice, korejski tandem Hyundai-Kia bio četvrti na svijetu po prodaji novih automobila.
Kijinoj revoluciji pomogli su brojni moderni modeli koji su potpuno promijenili način na koji kupci doživljavaju ovu marku. Nakon što su nedavno stigli novi Sorento, Sportage i Venga, u 2011. očekuje se još noviteta. Uz kompaktni Rio i luksuznu Optimu, ove će godine najvažniji biti novi Picanto.
Pohvalan interijer
Drugu generaciju gradskog modela krasi dinamičniji vanjski dizajn Petera Schreyera, a posebno se ističu zanimljiva LED stražnja svjetla koja pridonose dojmu širine. Interijerom dominiraju uglavnom prepoznatljive linije uz vrlo solidnu izradu i dobar izbor materijala. Na stražnjim sjedalima ima dovoljno prostora za dvoje odraslih, no samo za ne pretjerano duge relacije, a prtljažnik varira od skromnih 200 do čak 870 litara.
Novi Picanto nudit će se s dva benzinska motora. Jednolitreni trocilindraš razvija 69, a 1,25-litreni četverocilindraš 85 KS. Slabiji motor bit će moguće kombinirati sa serijski ugrađenom plinskom instalacijom koja dodatno smanjuje troškove vožnje. Oba dolaze sa start-stop sustavom. Trocilindraš je ugodno uglađen i dobro zvuči, no pruža tek adekvatne performanse pa se četverocilindraš nameće kao razumniji odabir. Kasnije stiže i dizelska verzija.
Troše oko 6 l/100 km
Picanto je u vožnji dojmljivo udoban, dovoljno okretan i jednostavan za parkiranje. Vozne osobine su solidne, a osjetno naginjanje karoserije čak pridonosi zabavnom karakteru. Kad u srpnju dođe na tržište, novi Picanto će se i u najosnovnijoj verziji nuditi sa solidnom početnom opremom. Očekuje se da će cijena osnovne verzije biti oko 60.000 kuna (8150 eura).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....