
Na domaće tržište stigao je potpuno novi Citroën C3 Aircross. Budući da se radi o najzastupljenijem tržišnom B segmentu u kojem gotovo svaka važnija marka ima svog predstavnika, Francuzi su novim Aircrossom morali ponuditi nešto potpuno drugačije u pogledu dizajna, ponude prostora u kabini i švedskog stola pogonskih sklopova.
C3 Aircross se kotrlja na istoj platformi kao novi C3, ali i nova Opel Frontera koju uz gotovo identične dimenzije krasi epitet tehnološkog blizanca iz grupacije Stellantis. Francuski novitet rastegnut je na priličnih 4,39 metara (38 cm više od standardnog C3), a uz atraktivan izgled s robusnim, mišićavim dijelovima karoserije, važan adut je i izvedba sa sedam sjedala s kojom C3 Aircross postaje najmanji SUV na tržištu koji nudi prijevoz za sedam putnika.
Treći red sastoji od dva sklopiva sjedala, no u takvom rasporedu obujam prtljažnika iznosi tek 40 litara, dok u verziji s pet sjedala obujam iznosi 460, odnosno 1600 litara.
Temeljito obnovljenu unutrašnjost u snažnije opremljenim verzijama sada krasi 10,25-inčni ekran, no bazni paket donosi tek držač za mobitel.
U ponudi je šest boja karoserije: crna, plava, crvena, zelena, bijela i siva, a kupci kroz tri paketa opreme mogu izabrati i dvobojne varijante s crnim i bijelim krovom.
C3 Aircross bi ponudom motora trebao zadovoljiti i najzahtjevnije kupce. Naime, uz klasični 1,2-litreni turbobenzinac sa 101 KS, tu je i hibrid s ukupno 145 KS te dvije potpuno električne verzije.
Osnovna ima 113 KS i bateriju kapaciteta 44 kWh, a Extended Range (stiže nešto kasnije) sa snažnijom baterijom nudi doseg od 400 kilometara, sto više od bazne. U serijskoj opremi dolazi kabel koji pruža opciju punjenja kod kuće ili na javnim punionicama.
Standardno AC punjenje baterije snagom 7 kW traje oko četiri sata, snažnije uz upotrebu 11 kW dva sata i 50 minuta, dok na brzim punjačima od 100 kW, punjenje od 20 do 80 posto baterije traje 26 minuta.
Ključan adut na tržištu mogla bi biti cijena. Benzinska verzija Aircrossa starta na 19.490 eura, hibrid na 23.200 dok potpuno električni košta 27.500 eura.
Uz Citroen financiranje, cijena ulaznog benzinskog modela iznosi 18.990 eura.
Komentari
0