POSTOJI OPRAVDANI RAZLOG

HOĆE LI KORONA ZAVIJEK PROMIJENITI NAČIN TRANSPORTA U GRADOVIMA? U Velikoj Britaniji se očekuje drastičan porast prodaje električnih romobila...

CROPIX

Pandemija koronavirusa iz temelja je promijenila našu svakodnevicu. Ostanak doma, izlazak samo po nužne stvari poput hrane i lijekova i izbjegavanje kontakta s drugim osobama glavne su smjernice kojih se treba držati, a sve to znači da i sustav javnog prijevoza nije idealno rješenje ako želite biti zaštićeni od ostalih ljudi i ostati zdravi.

Mnogi su na temelju toga odlučili promijeniti svoje navike po pitanju transporta, pa se tako u Velikoj Britaniji očekuje drastičan porast prodaje električnih skutera. U prilog tome ide i činjenica kako će vlasti investirati čak 2 milijarde funti u "zelena rješenja" za transport ljudi u što ulaze i spomenuti romobili koji su vrlo vjerojatno najjednostavniji za korištenje.

Kako piše iNews, pokazalo se kako će, uz pridržavanje mjera društvenog distanciranja, u javnom prijevozu na prijašnjih 10 osoba sada stati tek jedna osoba, odnosno kapacitet će se značajno smanjiti. Uz to, neki jednostavno ne žele koristiti javni prijevoz zbog straha od zaraze.

Naravno, idealno rješenje bilo bi korištenje i kupnja automobila, no ono baš i nije najrealnije. Prije svega, mnogima financijska situacija to ne dozvoljava, a uz to u Londonu je prijevoz automobilom suludo skup i spor (nedavno su povećali naknadnu za ulazak u grad, što je dodatno razljutilo stanovnike glavnog grada).

Stoga se rješenje nazire u vidu "zdravijeg" načina transporta. Tako vlada do 2025. godine planira udvostručiti broj biciklističkih staza. Britanski političar Grant Shapps istaknuo je:  "Prva faza, vrijedna 250 milijuna funti, niz je brzih izuma za hitne slučajeve koji čine biciklizam i šetnju sigurnijim.

Nove biciklističke staze, širi pločnici, biciklističke ulice i ulice samo za autobus sve su primjere onoga što će ljudi početi više vidjeti."

Istaknuo je i kako će se ubrzano riješiti pitanje električnih romobila. Oni su naime trenutno zabranjeni u Velikoj Britaniji, a proces "legalizacije" započeo je u ožujku. Vezano uz tu temu, Shapps ističe kako će ubrzati proces.

Pritom će vjerojatno biti donesena određene mjere koje oni moraju zadovoljiti (poput primjerice zvuka koji je sada obavezan i u električnim automobilima zbog sigurnosti). To i poticaji mogli bi značiti veliki "boom" za njihovu prodaju.

Kako vi gledate na trenutnu situaciju i jesu li se vaše navike transporta promijenile uslijed pandemija koronavirusa?

Izdvajamo

Iz drugih medija