KRAJ POSLOVANJA

‘Izgubili smo milijune’: Clarksonova web-stranica i aplikacija DriveTribe se gasi ovog mjeseca

Unatoč lošim vijestima, tvrtka je objavila da će Richard Hammond nastaviti ažurirati kanale društvenih medija DriveTribe

James May, Richard Hammond i Jeremy Clarkson

 Profimedia
Unatoč lošim vijestima, tvrtka je objavila da će Richard Hammond nastaviti ažurirati kanale društvenih medija DriveTribe

Uz javnu objavu tužnog tona, web stranica DriveTribe objavila je da će prestati s radom do kraja ovog mjeseca, navodeći kao razlog 'značajne izazove u industriji' koji su stvorili 'nevjerojatno teško radno okruženje za tvrtke koje ovise o oglašavanju'.

I web stranice i aplikacije DriveTribe i FoodTribe zatvorit će se do kraja siječnja, zajedno s poslovanjem iza njih. Korisnici će moći preuzeti svoj sadržaj u pdf obliku, dok će svima koji su potrošili novac na Tribecoin ili imaju trajnu pretplatu biti vraćen novac do početka veljače. Isto vrijedi i za korisnike pametnih telefona koji su kupili aplikaciju na Androidu ili Apple iOS-u.

image

Objava na web-stranici

Web Screenshot

Unatoč lošim vijestima, tvrtka je objavila da će Richard Hammond nastaviti ažurirati kanale društvenih medija DriveTribe, a Jeremy Clarkson i James May će se pojavljivati s vremena na vrijeme. To uključuje Facebook stranicu koja je prikupila 4,2 milijuna lajkova i YouTube kanal s više od 2 milijuna pretplatnika.

DriveTribe je s radom započeo 2016. godine kao novi projekt s bivšim voditeljima TopGeara i automobilskim guruima Jeremyjem Clarksonom, Richardom Hammondom i Jamesom Mayem u glavnim ulogama. Cilj je bio postati online platforma za automobilske entuzijaste sa zajednicama poznatim kao 'plemena'.

image

Richard Hammond, Jeremy Clarkson i James May

Profimedia

Iako je pothvat bio poduprt ogromnim ulaganjima 21st Century Foxa (43 milijuna kuna) i Breyer Capitala (36 milijuna kuna), financijski se nikada nije ostvario. DriveTribe je navodno izgubio 12,5 milijuna funti (112.8 milijuna kuna) u prve dvije godine rada. Pandemija i rezultirajući nedostatak automobilskih čipova u automobilskom sektoru koji je doveo do 'ozbiljnog smanjenja marketinških proračuna u cijeloj industriji' dodatno su pogoršali stvari za posao koji se uvelike oslanjao na oglašavanje.

Glavne osobe koje stoje iza DriveTribea objavile su izjave o njegovom završetku. Jeremy Clarkson je rekao: 'Svi smo stvarno razočarani što su izazovi u industriji - ni najmanje potpomognuti tekućom pandemijom - jednostavno onemogućili nastavak poslovanja u sadašnjem obliku', dok je James May dodao: 'Strašna je šteta što ovo moramo pustiti'.

image

Jeremy Clarkson

Profimedia

Richard Hammond, koji će voditi kanale društvenih medija, izjavio je: 'Iako smo svi stvarno razočarani što naše poslovanje s DriveTribe web-mjestom mora doći kraju, zaista sam presretan što nastavljam naš odnos s ovom briljantnom zajednicom'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
15. srpanj 2025 09:42