NOVI UZLET MARKE

Izvršni direktor Alfa Romea: ‘Kvaliteta Stelvija i Giulije na razini je njemačkih konkurenata‘

Kod vraćanju Alfa Romea na vrh strategija uključuje naglašavanje kvalitete automobila, više cijene i bolje držanje vrijednosti
Jean-Philippe Imparato, Alfa Giulia
 Alfa Romeo

Alfa Romeo je nedavno, nakon spajanja Fiat Chrysler Automobilesa i PSA-a, imenovala novog predsjednika kompanije – Jean-Philippea Imparata. Izabrao ga je izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares kako bi vodio ponovni uspon Alfa Romea. Naime, povijest talijanskog brenda puna je neuspjelih zaokreta, no danas je Alfa Romeo suočena s boljim brojkama, ali i kašnjenjem u predstavljanju novog kompaktnog SUV-a.

Pri vraćanju Alfe Romea na vrh, strategija novog izvršnog direktora uključuje naglašavanje kvalitete automobila i održavanje konkurentnih troškova vlasništva, koji su u velikoj mjeri povezani s rezidualnom vrijednošću i emisijama CO2. Poput Tavaresa, on nastoji smanjiti troškove, što je vidljivo u veličini novog globalnog sjedišta marke – koje nije mnogo veće od prosječnog teniskog terena.

image
Alfa Romeo Giulia, Stelvio

Tijekom intervjua za Auto News, Imperato je govorio o svojoj strasti prema Alfa Romeu, pri čemu je izjavio da se trenutna ponuda Alfe po kvaliteti može mjeriti sa svojim njemačkim rivalima, te kako je njegov zadatak da osigura da se tako kreću i cijene. "Želim da naš ostatak vrijednosti u roku od 3 do 4 godine smanji razlike među rivalima. Da bi to uspjeli, ne smijemo svoja vozila prodavati jeftino".

Pod vodstvom pokojnog Sergija Marchionnea, cilj talijanskog brenda bio je povećati godišnju prodaju na preko 400.000 vozila. Međutim, isporuke za 2019. i 2020. godinu pale su na manje od 60.000. Imparato navodi kako, za razliku od Marchionnea, neće objavljivati ciljeve prodaje, iako već radi na petogodišnjem planu za kompaniju. "Neću davati obećanja koja ne mogu ispuniti. Na kraju svake godine predstavit ćemo program za sljedeću godinu".

image
Tonale Concept

Jedan od poteza koje je odobrio vrh grupacije jest i napuštanje Giorgio platforme (Giulia, Stelvio) čiji je razvoj Marchionnea stajao milijardu dolara u korist novih platformi za električna vozila. Giorgio platforma u startu jednostavno nije bila zamišljena i za smještaj baterija, premda je u startu razvijena za čak 15 modela.

Ključ novog uspona trebao bi biti dolazak novog talijanskog SUV-a Tonale koji bi se u rasponu marke trebao smjestiti ispod Stelvija. Imparato je nedavno zadužio svoj tim za poboljšanje performansi plug-in verzije automobila i inzistirao da on mora biti dostupan od početka. Zbog toga je lansiranje SUV-a odgođeno, a prodaja neće započeti barem do lipnja 2022. godine.

S petogodišnjim planom da se stvari vrate tamo gdje bi trebale biti, rezultati neće biti brzi, ali uvjereni smo kako budućnost Alfa Romea izgleda sjajno.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2021 09:14