SVJETSKA PREMIJERA

Kad AMG više nije dovoljan: Ovo je novi Brabus 1000, njegovo ime govori sve

Središnji dio pogona čini V8 biturbo motor povećanog obujma od 4,5 litara, koji sada razvija 796 KS. Dodatnih 204 KS dolazi od elektromotora

Brabus 1000

 Brabus
Središnji dio pogona čini V8 biturbo motor povećanog obujma od 4,5 litara, koji sada razvija 796 KS. Dodatnih 204 KS dolazi od elektromotora

Najbrutalnija inačica Mercedes-AMG GT 63 S E Performance modela sada dolazi iz Bottropa, pod imenom koje ne ostavlja prostora za sumnju: Brabus 1000. Sa sustavnom snagom od ravno 1000 KS, ovaj hibridni monstrum kombinira ozbiljno modificirani V8 s dodatnim elektromotorom i dolazi s cijenom od 530.621 eura u Njemačkoj. Proizvest će se točno 1000 primjeraka.

image

Brabus 1000

Brabus

Središnji dio pogona čini V8 biturbo motor povećanog obujma od 4,5 litara, koji sada razvija 796 KS. Dodatnih 204 KS dolazi od elektromotora na stražnjoj osovini, čime ukupna snaga doseže tisuću konjskih snaga. Najveći okretni moment sustava iznosi 1820 Nm, no iz sigurnosnih i tehničkih razloga u vožnji se ograničava na 1620 Nm. Rezultat? Ubrzanje do 100 km/h traje samo 2,6 sekundi, a granica od 200 km/h pada nakon 9,5 sekundi. Elektronski ograničena maksimalna brzina je 320 km/h.

image

Brabus 1000

Brabus

Tehničke promjene na V8 motoru uključuju specijalno izrađenu radilicu, drugačije klipove, veće dimenzije provrta i hoda, te posve nove turbopunjače visoke učinkovitosti. Sustav ispuha dolazi s metalnim katalizatorima i aktivnim zaklopkama koje omogućuju mijenjanje zvučnog karaktera motora.

image

Brabus 1000

Brabus

Pogon se na sve kotače prenosi putem deveterostupanjskog AMG-ovog Speedshift MCT mjenjača, dok elektromotor koristi vlastiti dvostupanjski prijenos. Gume dolaze iz Continentalove ili Hankookove radionice, a Brabus u suradnji s KW-om nudi i podesivo sportsko podvozje koje omogućava spuštanje karoserije do 20 mm.

image

Brabus 1000

Brabus

Karoserijski dodaci izrađeni su od karbona i aerodinamički optimizirani u zračnom tunelu. Novi spojleri, difuzori i proširenja osiguravaju bolji potisak i stabilnost pri velikim brzinama. Kovani naplatci Monoblock Z promjera 21 cola sprijeda i 22 straga dodatno naglašavaju ekstremni karakter automobila.

image

Brabus 1000

Brabus

Unutrašnjost je jednako ekskluzivna. Gotovo potpuno je presvučena kožom, s mikrovlaknima na stropu, karbonskim umecima, osvijetljenim Brabus logotipima i personaliziranim detaljima s Heritage uzorkom i oznakom "1977", godinom osnutka marke. Sve to upotpunjeno je digitalnim certifikatom u Aura blockchainu koji jamči autentičnost svakog primjerka.

image

Brabus 1000

Brabus

GT 63 S E Performance već je bio jedan od najmoćnijih i najbržih serijskih hibrida na tržištu, no u Brabus verziji postaje čistokrvni hiperautomobil s četverim vratima i trunkom ludila u svakoj komponenti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 11:53