TALIJANSKA POSLASTICA

Kakav stroj: Unikatni Ferrari KC23 je prerađeni 488 GT3 kojeg su razvijali tri godine

Automobil se može drastično promijeniti kako bi izgledao što bolje kada je “parkiran”
 Ferrari

Pred vratima je Goodwood festival of speed koji počinje sutra, a to znači “inflaciju” novih hiperautomobila, superautomobila i unikatnih modela koje će proizvođači prvi puta provozati ili prikazati na ovom spektaklu u Engleskoj.

Među njima je i Ferrari koji je pripremio pravu poslasticu.

image
Ferrari

Novi Ferrari KC23 je unikatni model koji je izrađen za tajanstvenog kupca kojeg Ferrari opisuje kao jednog od najstrastvenijih kolekcionara auta ove marke. Auto je nastajao čak tri godine, a temeljen je na najuspješnijem trkaćem automobilu tvrtke u povijesti - 488 GT3 Evo.

image
Ferrari

KC23 je nastao u Ferrarijevom odjelu za posebne projekte i nije namijenjen samo za pokazivanje, već se radi o ozbiljnom vozačkom stroju s trkaćim pedigreom. Namijenjen je samo za trkaću stazu, te ga se ne može registrirati za vožnju po javnim prometnicama.

Od karoserije trkaćeg 488 ništa nije ostalo, sve je promijenjeno. Isto vrijedi za sva stakla i svjetla na autu. Auto je dobio i krilna “leptir vrata” koja se koja se inače mogu vidjeti samo na Ferrarijevim hiperautomobilima, i koja djeluju vrlo impresivno.

image
Ferrari

Tu je i ogromni stražnji spojler, dok su na boku posebni ventilacijski otvori koji se sklapaju kada nisu potrebni. To nije učinjeno zbog aerodinamike već da bi što bolje izgledao kada je parkiran ili izložen.

Stražnji spojler se može ukloniti, također zbog izgleda. Iz istog razloga tu su i dva seta kotača. Za vožnju po trkaćoj stazi namijenjeni su naplatci od 18 cola sa slick gumama, a da bi auto bolje izgledao kad miruje tu je drugi set koji se sastoji naplataka od 21 cola naprijed i 22 cola straga.

image
Ferrari

Unutrašnjost je, s druge strane, slična kokpitu trkaćeg automobila. To znači da ima zaštitni kavez, trkaći upravljač, potpuno digitalnu ploču s instrumentima i posebnu središnju konzolu prekrivenu mnogim tipkama. Kako bi se dobio barem privid luksuza tu su školjkasta sjedala presvučena Alcantarom, a radi praktičnosti tu su i tri kamere kako bi se olakšala vožnja unatrag.

image
Ferrari

Ferrari nije objavio nikakve detalje o snazi 3,9-litrenog V8 s turbopunjačem, no pretpostavlja se da auto ima više od 600 KS koliko ima originalni trkaći 488. Naime, trkaći model imao je manje KS od cestovnog (670 KS) zbog restrikcija uvedenih pravilnikom o GT3 trkaćim automobilima.

image
Ferrari Ferrari

Automobil će biti izložen na Goodwood Festivalu brzine od 13. do 16. srpnja te u Ferrarijevom muzeju u Maranellu od 1. kolovoza do 2. listopada. Koliko je vlasnik platio za njega stroga je tajna, no ne bismo se iznenadili da se radi o iznosu koji je veći od 10 milijuna eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. svibanj 2024 05:03