
Predviđeno je da propisi Euro 7 stupe na snagu 2025. godine, a proizvođači automobila pokušavaju osigurati da njihove linije zadovoljavaju nove standarde emisije, koji još nisu ni finalizirani.
Međutim, najnoviji prijedlog blaži je od ranijih prijedloga jer bi zadržao "postojeća ograničenja emisije i uvjete ispitivanja za laka teretna vozila". S time na umu, novi propisi Euro 7 po prvi bi put obuhvatili „automobile, kombije i teška vozila” „u jednom pravnom aktu” i uračunali bi „neispušne emisije kao što su čestice iz kočnica i guma".
Važna vijest je da su laka osobna vozila izuzeta iz norme, što znači da današnji pogonski sklopovi mogu pokretati i automobile sutrašnjice. Ne čudi da Autocar izvješćuje da je izvršni direktor Alfa Romea Jean-Philippe Imparato rekao da će njihov twin-turbo 2,9-litreni V6 preživjeti i koristiti se u budućim vozilima.
Motor trenutno pokreće Giuliu i Stelvio Quadrifoglio, gdje proizvodi 512 KS (377 kW) i 600 Nm okretnog momenta. Iako Imparato nije rekao koja će vozila koristiti motor, tvrtka se priprema za lansiranje asortimana novih i redizajniranih modela.
Priča se da će redizajnirana Giulia stići oko 2025. godine, a prethodna su izvješća sugerirala da će se nuditi s tri električna pogonska sklopa u rasponu od 350 KS (257 kW) do oko 1000 KS (736 kW). Ostaje nejasno hoće li se model nuditi i s motorom s unutarnjim izgaranjem, ali to bi mogla biti mogućnost s obzirom na najnovija dostignuća.