PRESKUPO ODRŽAVANJE

Laka meta: Više od 70 posto vozačica vjeruje da ih varaju u servisu samo zato jer su žene

Servisi bi trebali imati transparentnije cijene i jasnije informacije o potrebnim radovima
 Ivan Lacković

Odlazak u servis za mnoge je vozače noćna mora. Uz predviđeni trošak redovitog održavanja ili popravka, često se pojave i 'neočekivani' dodatni problemi koje treba sanirati. Umjesto planiranih dvije ili tri tisuće kuna, konačni iznos tada se može popeti na 5 ili 10 tisuća kuna.

Prema najnovijoj studiji britanske tvrtke za održavanje automobila Fixter, provedenoj na uzorku od 2000 vozača, čak šest od deset vozača uvjereno je da im u servisu previše naplaćuju održavanje ili popravak!

image
Ivan Lacković

Posebno laka meta su vozačice, njih 74 posto smatra da im naplaćuju prevelike iznose isključivo zbog toga jer su žene i slabo poznaju automobile. Isti razlog navelo je tek 12 posto muškaraca.

Povjerenje u servisere nemaju niti mladi, njih 74 posto u dobi od 18 do 24 godine također vjeruje da su ih prevarili.

Više od pola ispitanika smatra da bi servisi trebali imati transparentnije cijene i jasnije informacije o potrebnim radovima.

image
Ivan Lacković

Izvršni direktor Fixtera, Limvirak Chea, ovako je komentirao rezultate: 'Popravak automobila često znači veliki račun kojeg nitko ne želi. Postoje predrasude o servisima koje izazvaju sumnju, a nedostatak transparentnosti pogoršava situaciju. Održavanje ili popravak automobila trebao bi biti jednostavan proces u kojem je potpuno jasno što plaćate i zašto'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. veljača 2024 23:24