PREMIJERA

Lamborghini Urus S ima V8 motor iz Performantea od 666 KS: Ipak, ovdje luksuz dobiva prednost

Dok je originalni Urus razvijao 650 KS i trebalo mu je 3,6 sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h, S verzija proizvodi 666 KS

2023. Lamborghini Urus S

 Lamborghini

Lamborghini Urus se više ne proizvodi, ali je zato tu Urus S koji zauzima njegovo mjesto i posuđuje poboljšanu verziju Lambovog twin-turbo V8 prethodno viđenog u Urus Performanteu koji je postavio rekord na Pikes Peaku ranije ove godine.

image

2023. Lamborghini Urus S

Lamborghini

Dok je originalni Urus razvijao 650 KS i trebalo mu je 3,6 sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h, S verzija proizvodi 666 KS i stiže do stotku jednu desetinku brže.

Performante je i dalje brži - potrebno mu je samo 3,3 sekunde do stotke, a prednjači i po maksimalnoj brzini (S može voziti 305 km/h, dok Performante ide neznatnih 1 km/h brže).

image

2023. Lamborghini Urus S

Lamborghini

Što se tiče težine, Urus S teži 2197 kilograma, dok je Performante lakši za 47 kilograma, što pomaže objasniti razliku u brojevima ubrzanja.

Ali ono po čemu se dvojac stvarno razlikuje su cijene. Urus S košta 195.538 eura u Italiji (1,47 milijuna kuna), što je znatno jeftinije od 218.487 eura (1,64 milijuna kuna) koje je potrebno izdvojiti za Performante natpisnu pločicu.

image

2023. Lamborghini Urus S

Lamborghini

Iako par dijeli isti pogonski sklop, Performante je predstavljen kao automobil za ekstremnije vozače, dok je S malo više usmjeren na luksuz i sofisticiranost. Što se tiče dizajnerskih izmjena, tu je novi prednji branik koji kao standard ima mat crnu zaštitnu ploču od nehrđajućeg čelika.

Stražnji branik je također nov i također dolazi s mat crnim donjim dijelom kroz koji probijaju završeci ispušnih cijevi. Oni mogu biti mat, sjajno crni ili svijetlo kromirani.

image

2023. Lamborghini Urus S

Lamborghini

Ostale opcije uključuju karbonski poklopac motora, karbonski krov i naplatke od 22 i 23 inča za kupce koji smatraju da standardni 21-inčni dovoljno ne ispunjavaju kutijaste lukove.

Unutrašnjost također nije izbjegla tretman nadogradnje. Iako su osnovna struktura armaturne ploče i raspored kontrola nepromijenjeni, postoji više novih presvlaka i izbora boja, uključujući dvobojni Sportivo za one koji žele biti suzdržani i dvobojne presvlake s hrabrijim kontrastnim opcijama boja i šavovima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 00:16