Land Rover Defender, ikona među terencima, prošao je redizajn koji donosi niz unaprjeđenja. Riječ je o evoluciji koja dodatno naglašava njegovu izdržljivost, ali i sve više naginje udobnosti, tehnologiji i personalizaciji, bez kompromisa u pogledu terenskih sposobnosti.
Već na prvi pogled uočavaju se suptilna dizajnerska osvježenja. Nova prednja svjetla s prepoznatljivim LED potpisom sada su oštrijeg izgleda, dok su stražnja svjetla dorađena i skladnije integrirana u karoseriju. U ponudu je dodano nekoliko novih boja, uključujući Woolstone Green i Borasco Grey, a novi dizajni naplataka dodatno naglašavaju terensku dinamiku svakog modela, bilo da se radi o kraćem Defenderu 90, univerzalnom 110 ili luksuznom 130.
U unutrašnjosti dominira novi 13,1-inčni zakrivljeni zaslon infotainment sustava Pivi Pro, koji sada omogućuje brži i intuitivniji pristup svim funkcijama. Materijali u kabini su podignuti na novu razinu, osobito u sklopu novog Signature Interior paketa koji je prvi put dostupan i u Defenderu 130. Taj model sada nudi i opciju s četiri kapetanska sjedala u stražnjim redovima, za one koji žele maksimalnu prostranost i komfor.
Tehnološki, Defender je opremljen novim Adaptive Off-Road Cruise Control sustavom, koji automatski prilagođava brzinu vozila ovisno o zahtjevnosti podloge. Tu je i sustav za nadzor pažnje vozača, koji putem kamere prati stanje vozača i upozorava na umor. Ljubitelji avantura mogu računati na proširene Explorer, Adventure i Urban pakete dodatne opreme, a Defender 130 sada je dostupan i s tvornički ugrađenim zračnim kompresorom, što omogućuje prilagodbu tlaka u gumama u realnom vremenu, idealno za vožnju po pijesku, blatu ili šljunku.
Paleta motora nije mijenjana. Defender i dalje nudi široku paletu pogonskih opcija koje odgovaraju različitim stilovima vožnje i potrebama tržišta. Na početku ponude nalazi se P300, dvolitreni četverocilindraš sa 300 KS, a iznad njega je blagi hibrid P400 s 3.0 rednim šestcilindričnim motorom i 400 KS. Za one koji preferiraju dizel, dostupni su D250 i D350, oba šesterocilindarska dizelaša s blagom hibridnom tehnologijom. Za one koji traže vrhunsku snagu, tu je i novi Defender OCTA s 4.4 V8 twin-turbo motorom iz BMW-a, koji ima 635 KS.
Cijene novog Defendera za hrvatsku još nisu objavljene, kao ni datum početka prodaje, no to bi trebalo uslijediti uskoro.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....