ručni rad

Mega fotogalerija: Pogledajte proces proizvodnje samo 50 primjeraka BMW-a 3.0 CSL

Proizvodnja se ne odvija u M-ovoj tvornici u Garchingu, već u BMW pogonu u Dingolfingu gdje se sastavljaju M5, M8 i M4

Proizvodnja BMW-a 3.0 CSL-a

 

 

 
 
 

Središnji dio proslave 50. godišnjice BMW-a M prošle godine bilo je predstavljanje modela 3.0 CSL, zadivljujuća retro-počast izvornom CSL-u, ali i s cijenom koja bi vam kupila bilo koji drugi superautomobil.

image

Proizvodnja BMW-a 3.0 CSL-a

BMW M

Samo 50 M obožavatelja dobit će priliku postati prvim vlasnicima ograničenih izdanja coupea, ali zahvaljujući novoj BMW-ovoj fotogaleriji mi ostali možemo barem vidjeti kako automobile vrijedne 700.000 dolara (652.000 eura) i više sastavlja tim od 30 tehničara.

image

Proizvodnja BMW-a 3.0 CSL-a

Proizvodnja se ne odvija u M-ovoj tvornici u Garchingu, već u BMW-ovoj tvornici u Dingolfingu gdje se sastavljaju M5, M8 te M4 Coupe i Cabrio. Dingolfing je prošle godine proizveo 50.000 tih različitih M automobila, ali zbog male količine i specijalizirane prirode 3.0 CSL, karoserija se sastavlja u malom prostoru tvornice u kojoj BMW stvara M4 GT4 trkaće automobile.

image

Proizvodnja BMW-a 3.0 CSL-a

Radnici u lakirnici koriste šablone za ručno nanošenje klasičnih trobojnih M pruga prije nego što se karoserija premjesti na drugo mjesto u blizini glavnog pogona Dingolfing radi konačnog sklapanja.

image

Proizvodnja BMW-a 3.0 CSL-a

Tijekom gotovo dva tjedna, automobili su opremljeni posebnim komponentama osovine modificiranim za prilagodbu središnjim glavčinama u trkaćem stilu prije nego što dobiju svoje jedinstvene karbonske bočne ploče i poklopac motora, te retro stražnji dio s integriranim obručnim spojlerom.

image

Proizvodnja BMW-a 3.0 CSL-a

Neke od tih nemetalnih dijelova pričvršćenih vijcima, uključujući poklopac motora, krov, bočne stranice i odbojnike, lakiraju stručnjaci za plastiku u BMW-ovoj tvornici u Landshutu. A budući da su pruge obojene, a ne naljepnice, tehničari iz Landshuta morali su osigurati da se njihove pruge na bočnim pločama podudaraju s onima koje su nanesene na glavno tijelo u Dingolfingu.

image

Proizvodnja BMW-a 3.0 CSL-a

Rješenje je bilo projicirati livreju na svaku ploču pomoću lasera, pružajući predložak kako bi se bavarskim obrtnicima olakšalo ručno lakiranje pruga.

image

Proizvodnja BMW-a 3.0 CSL-a

Nakon što je sve na svom mjestu i 3.0 CSL izgleda kako treba, inženjeri se brinu da tako i radi. Svaki automobil je testiran na testnoj stazi gdje M osoblje daje 3,0-litrenom rednom šestaku (560 KS) s ručnim mjenjačem završnu provjeru prije nego što se CLS preda novom vlasniku.

Ostatak fotogalerije pogledajte OVDJE.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. svibanj 2024 10:32