Mercedes-Benz je u Zagrebu svečano predstavio novu generaciju modela CLA, koji nosi epitet najvažnijeg modela novog doba za ovu njemačku marku. Istovremeno je otvoren i ekskluzivni prodajno-izložbeni prostor MAR20X, koji donosi novu viziju luksuza i digitalizacije u automobilskoj industriji.
Novi Mercedes CLA temelji se na inovativnoj MMA (Mercedes Modular Architecture) platformi koja je razvijena za potpuno električne, ali i hibridne pogone. Time CLA postaje prvi model nove generacije vozila koja simbolizira prelazak Mercedes-Benza u električnu budućnost, a ujedno zamjenjuje dosadašnji početni model A-klasu.
Električna verzija CLA 250+ dolazi sa snažnim elektromotorom od 272 KS, baterijom kapaciteta 85 kWh i dosegom do 792 kilometra prema WLTP standardu. Model s pogonom na sve kotače donosi još impresivnije performanse – 354 KS i ubrzanje do 100 km/h za samo 4,9 sekundi. Vozilo koristi naprednu 800-voltnu električnu arhitekturu, što omogućuje ultra-brzo punjenje snagom do 320 kW. U praksi to znači do 300 km dodatnog dosega za svega 10 minuta na punionici.
Osim potpuno električnih modela, Mercedes će ponuditi i blage hibride s benzinskim motorima zapremine 1,5 litara i 48-voltnim sustavom. Hibridni CLA bit će dostupan u verzijama sa 136, 163 i 190 KS. Svi modeli dolaze u kombinaciji s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i osam stupnjeva prijenosa. Zanimljivo je da će hibridi moći voziti kratke udaljenosti isključivo na električni pogon, što je dodatna prednost u urbanim sredinama.
Očekuje se da će električni CLA stići na hrvatsko tržište u trećem kvartalu 2025. godine, dok će hibridne verzije biti dostupne do kraja iste godine. Novi CLA bit će pozicioniran kao tehnološki napredno i dizajnerski prepoznatljivo vozilo, namijenjeno kupcima koji žele spoj inovacije, luksuza i održivosti.
U sklopu predstavljanja novog CLA modela, Mercedes-Benz je u zagrebačkom Emil Frey centru svečano otvorio i MAR20X salon – novi standard u maloprodaji koji spaja luksuzno korisničko iskustvo s visokom razinom digitalizacije.
Potpuno preuređeni prostor odražava filozofiju „modernog luksuza“ i prilagođen je suvremenim navikama kupaca. Vozila su pažljivo izložena, a uz njih se nalaze digitalni totemi i tableti s detaljnim informacijama i konfiguracijama. Salon je osmišljen tako da posjetitelj može istovremeno fizički doživjeti vozilo i digitalno istražiti sve opcije personalizacije.
Naglasak je na individualnom pristupu: kupci mogu isprobati materijale, usporediti boje pod osvjetljenjem koje imitira dnevnu svjetlost te se upoznati s brendovima Mercedesove ponude – EQ, AMG i Maybach – u posebno uređenim zonama. Tu su i privatne prostorije za sastanke, koje se vizualno prilagođavaju svakom od brendova, stvarajući osjećaj ekskluzivnosti i pripadnosti.
Zaposlenici više nisu vezani uz statične pultove, već rade fleksibilno po cijelom prostoru, prilagođavajući se ritmu i potrebama svakog kupca. Uloga prodajnog osoblja postaje višestruka – od savjetnika i konzultanata do domaćina tijekom personalizirane primopredaje vozila.
MAR20X koncept povezuje online i offline iskustva: kupci mogu započeti proces online, a nastaviti ga i dovršiti u salonu, i obrnuto. Primopredaja novog vozila događa se u posebno uređenom prostoru, gdje se kroz aplikacije i virtualne vodiče kupac detaljno upoznaje s funkcijama automobila.
Ovaj salon nije samo mjesto prodaje – to je multimedijalni centar, spreman za organizaciju evenata, promocija i drugih oblika interakcije s brendom, u skladu s najvišim standardima koje Mercedes-Benz postavlja diljem svijeta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....