Unatoč slabijim prodajnim rezultatima u posljednje dvije godine, Mercedes-Benz ne planira povući ručnu. Naprotiv, njemački proizvođač upravo je najavio najopsežniji plan predstavljanja novih modela u svojoj povijesti. Tijekom 2026. godine na tržište bi trebalo stići čak 18 novih vozila i to u svim ključnim segmentima, od ulaznih modela do top-modela s oznakom AMG.
Odluka dolazi u trenutku kad brojke vezane uz poslovanje Mercedesa nisu najsjajnije. U 2024. godini prodaja je pala za 3 posto, a u prvoj polovici 2025. zabilježen je dodatni pad od 6,2 posto u odnosu na isto razdoblje lani. No umjesto rezanja troškova, Mercedes igra na kartu širine ponude. Nova generacija CLA, uključujući i Shooting Brake, već je najavljena, a sada slijedi čitava "poplava"modela s unutarnjim izgaranjem i električnim pogonom. Neki će modeli imati obje pogonske varijante, poput nadolazećih GLA i GLB.
U srednjem segmentu Mercedes priprema osvježene izvedbe C-klase i GLC-a, uključujući i njihova električna izdanja. GLC EQ navodno će debitirati na salonu IAA Mobility u Münchenu za otprilike mjesec dana. Ni luksuzna klasa neće ostati netaknuta. S-klasa i EQS dobivaju nove facelifte, a CEO Ola Källenius već je poručio kako je u osvježenje S-klase uloženo više nego što je to uobičajeno za jedno klasično dotjerivanje.
Potvrđeni su električni nasljednici GLA i GLB, a u razvoju je i "Baby G", manji brat legendarne G-klase koji će ciljati na kupce avanturističkog duha, ali skromnijeg budžeta. Među najzanimljivijim projektima svakako je i GT XX, prvi AMG-ov potpuno električni sportski model, koji će vjerojatno poslužiti kao temelj za električni SUV visokih performansi.
Unatoč snažnom elektrifikacijskom zamahu, Mercedes ne odustaje od entuzijasta koji žele snagu i zvuk. Novi motor s velikom zapreminom – vjerojatno V8 – dolazi 2027. i ostat će u ponudi barem do sredine sljedećeg desetljeća.
Mercedes se istovremeno priprema i za dizajnerski zaokret. Nakon što je EQ serija s glatkim, aerodinamičnim linijama dobila loše kritike, iz Stuttgarta dolazi najava ujednačene dizajnerske filozofije za sve modele, bez obzira na pogon. Time će se i električni i klasični modeli vizualno približiti, što bi moglo olakšati tranziciju kupcima koji još nisu spremni na potpuno električne pogone.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....