TUNING

Nakon BMW-a, zaljubio se u Mercedes: U par koraka do izgleda kultnog C63 AMG

Marko Begić iz Zagreba htio je osvježiti izgled svog Mercedesa C-klase pa je C 220d dobio kompletan izgled sportskog C 63 AMG

Marko Begić

 Biljana Blivajs/CROPIX

Autoklubov žiri se prilikom odabira finalista tuning natječaja vodio raznolikošću pri čemu nije bila poanta da prerade budu što opsežnije i većih razmjera jer većina vlasnika ionako nema ni vremena ni financijskih sredstava za takave zahvate. Želja nam je bila da predstavimo i one jednostavnije prerade koje su i pristupačnije širem krugu zaljubljenika.

Ovdje je riječ o jednoj takvoj preradi koja se zadržala na vizualnom poboljšavanju.

image
Biljana Blivajs/CROPIX

Naime, vlasnik Marko Begić se nakon što je posjedovao nekoliko BMW-a zaljubio u Mercedes te prije tri godine kupio prekrasan bijeli C 220d i u startu doplatio AMG paket. No, nakon nekoliko godina ipak je poželio vizualno osvježiti svoj automobil i tu po preporuci dolazi do specijaliziranog tunera za high-end marke s naglaskom na Mercedes, AutoConnectu iz zagrebačkih Sesveta.

image
Biljana Blivajs/CROPIX

Osim što su već više od 15 godina na tržištu, oni su ekskluzivni zastupnici za Brabus i sa slavnim njemačkim tunerom blisko surađuju pa mogu napraviti od Mercedesa baš sve što vlasnik poželi.

Markov Mercedes već je tvornički opremljen AMG paketom što je znatno olakšalo, ali i pojeftinilo njegovu vizualnu pretvorbu u C 63 AMG. Za početak je automobil dobio tzv. night paket.

image
Biljana Blivajs/CROPIX

Promijenjeni su kromirani obrubi bočnih prozora crnim. Također, i vanjski retrovizori su prelakirani visokosjajnim crnim lakom. Bijeli Mercedes dobio je crnu lajsnu na poklopcu prtljažnika kao i obavezni crni spojler na prednjem odbojniku.

Prednji dio zasjao je novim izgledom zahvaljujući kultnoj prednjoj masci Panamericana. Ona je ranije bila rezervirana samo za AMG GT modele, a zapravo je riječ o detalju koji je debitirao na legendarnom 300SL s početka 50-ih godina kada su sve svi trkaći Mercedesi nosili ovu masku.

image
Biljana Blivajs/CROPIX

Kako je 300SL s ovom unikatnom maskom osvojio utrku Carrera Panamericana 1952. godine, čak i nakon opasne nezgode kada je ptica udarila i razbila vjetrobransko staklo jednog 300SL-a pri brzini od 200 km/h, tako je ova maska dobila ime po utrci i postala dio povijesti.

Na stražnjoj strani, pak, gotovo jednaku pažnju privlači difuzor sa sportskog C 63 AMG kao i dva dvostruka kockasta završetka ispušnih cijevi. Uz stražnji lip spojler na poklopcu prtljažnika s C 63 AMG ova je C-klasa dobila potpuni izgled rasnog C 63 AMG, premda je pod poklopcem motora ostao serijski 220d.

image
Biljana Blivajs/CROPIX

Za njega je pak, u ponudi dvofazni remap motora s kojim mu je moguće snagu povećati i do 230 KS bez dodatnih mehaničkih preinaka, naravno, ako se vlasnik na to odluči. No, Marko trenutno nema potrebe za time s obzirom da C-klasa s dvolitrenim turbodizelašem od 195 KS i okretni momentom od 400 Nm ide jako dobro i postiže gotovo 250 km/h najveće brzine, a s mjesta do 100 km/h stiže za manje od 7 sekundi.

image
Biljana Blivajs/CROPIX

Uz to, zahvaljujući između ostaloga i automatskom mjenjaču sa čak devet stupnjeva, pritom prosječno troši manje od 5 litara dizela na 100 kilometara.

Kako ovakva stilska prerada nije limarski bila posebno zahtjevna - iako je dijelove, nakon što su stigli iz AMG-a, trebalo pripremiti i prelakirati te nakon toga pedantno ugraditi - sve je bilo gotovo u samo tjedan dana, uključujući i atest.

image
CROPIX

Naime, s obzirom na to da su svi ugrađeni dijelovi na ovom sada još atraktivnijem Mercedesu proizvedeni i već homologirani upravo za ovaj automobil, sam atest je u ovom slučaju bio čisti proceduralni postupak koji je obavljen brzo i jednostavno.

image
Biljana Blivajs/CROPIX

‘Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s CVH‘

UKRATKO:

- Decentni crni lip spojler na poklopcu prtljažnika, dodatna crna lajsna iznad registarske pločice te moćni difuzor s četiri kockaste ispušne cijevi zaokružuju AMG look stražnjeg dijela

- Motor je ostao serijski, ali u ponudi su dvije mape za podizanje snage motora bez dodatnih mehaničkih preinaka

- Osim vanjskih detalja koji ga vizualno pretvaraju u C 63 AMG, ostatak automobila je ostao serijski pa tako unutrašnjost nije mijenjana, ali treba napomenuti da je automobil već tvornički opremljen AMG paketom pa nije bilo ni potrebe

- Vanjski retrovizori su pretvoreni u crne, dok su kotači ostali serijski zajedno s kočnicama. Inače, AMG kočione čeljusti po želji vlasnika, nudi još u crnoj i crvenoj boji

- Kultna prednja maska Panamericana te elegantni, crni lip spojler na dnu prednjeg branika čine vizualnu pretvorbu u C 63 AMG potpunom. Ni prednja ni stražnja svjetla nije trebalo mijenjati

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 08:53