Čini se kako je došlo vrijeme promjene dobro poznatih logotipa kultnih proizvođača. Tako je Volkswagen na salonu u Frankfurtu prošle godine pokazao svoj novi logo na modelu I.D.3, a nedavno je BMW izazvao brojne komentare pokazavši model i4 Concept s potpuno novim "prozirnim" logom.
Sada je došao na red Nissan koji je, kako piše Carscoops, registrirao novi logo. Riječ je o 2D logu jednostavnost dizajna, pomalo minimalističkog. Čini se da je 2D logo novi trend budući da su i VW i BMW, ali i primjerice Google nedavno odlučili na takav potez.
Na slici koja je počele kružiti internetom moguće je vidjeti i novi logo za sportski model s oznakom Z. Moglo bi biti riječ o nasljedniku modela 370Z, koji će nositi naziv 400Z, a čiji će logo biti sličan onih sa starijih modela - Datsuna 240Z, 260Z te 280Z.

To potvrđuje činjenicu da proizvođači pokušavaju svoje logotipe pojednostaviti, a uz to, mnogi se odlučuju preuzeti elemente s kultnih modela...

Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....