PUTNIČKI I TERETNI

Nikad napredniji, novi VW Caddy na platformi Golfa 8 stigao u Hrvatsku s cijenama od 189.357 kuna

Dostupan je kao Kombi i monovolumen u paketima Kombi, Caddy, Life i Style te kao dostavnjak Cargo i Cargo Max
VW Caddy
 VW

Na domaće tržište je stigla peta generacija potpuno novog Volkswagena Caddyja, bestselera koji je dosad pronašao tri milijuna kupaca diljem svijeta. Na tržite dolazi kao Kombi, obiteljski monovolumen, gradsko dostavno vozilo i kamper.

image
VW Caddy
VW

Prelazak na modularnu poprečnu platformu (MQB) Golfa VIII vidljiv je već na prvi pogled zahvaljujući međuosovinskom razmaku koji je produžen s 2682 na 2755 mm te proporcijama novog Caddyja koje u skladu s time djeluju dinamičnije. Dizajneri su upotrijebili tehnički predložak kako bi na temelju toga stvorili potpuno redizajniranu karoseriju, prepoznatljiviju i originalniju nego ikad.

Kada su u pitanju tehnologija i oprema, vanjski dizajn Caddyja opremljenog s maksimalno sedam sjedala odlikuje se brojnim novim značajkama: među njima su posebno veliki panoramski krov sa staklenom površinom od 1,4 m2 te opcijske električne pomoći pri zatvaranju za klizna vrata i stražnji poklopac.

image
VW Caddy
VW

Novost su i kotači od lakog metala veličine 16“ i 17“ te prvi put u veličini 18“ te nova LED glavna svjetla i LED stražnja svjetla koja su u vrhunskoj verziji Style dostupna u sklopu serijske opreme.vNovi Caddy dostupan je kao Kombi i monovolumen s paketima opreme Kombi, Caddy, Life i Style te kao gradsko dostavno vozilo u verzijama Cargo i Cargo Maxi (dugi međuosovinski razmak) i kamper Caddy California.

image
VW Caddy
VW

Osim s prednjim pogonom, od proljeća 2021. godine Volkswagen Gospodarska vozila će ovisno o verziji ponuditi i petu generaciju Caddyja s pogonom na sve kotače 4MOTION; to se također odnosi na model Caddy California, a najavljen je i crossoverski Caddy PanAmericana.

Nadalje, unutrašnjost pete generacije Caddyja impresionira novim vrhunskim rješenjima i znatno većom ponudom iskoristivog prostora. Caddy Cargo nudi teretni prostor veličine 3,1 m3 (u skladu s normom SAE V6), dok zapremina u modelu Caddy Cargo Maxi iznosi 3,7 m3.

Potpuno novo konstruirana stražnja osovina pritom usavršava prostor. Kako i zašto je to realizirano postaje jasno ako uzmemo za primjer model Caddy Cargo: u njegov stražnji dio sada se može poprečno utovariti euro paleta.

image
VW Caddy
VW

Od sada maksimalna širina između kućišta kotača iznosi 1239 mm. U novi Caddy Cargo Maxi sada se može utovariti dodatna euro paleta zahvaljujući kliznim vratima koja su proširena na više od 840 mm (širina kod prethodnika: 701 mm), što predstavlja važnu prednost u odnosu na konkurenciju. Maksimalna dužina teretnog prostora do pregradne stijenke iznosi 1797 mm (Cargo) odnosno 2150 mm (Cargo Maxi).

image
VW Caddy
VW

Verzije osobnog automobila i Kombija serijski su u ponudi s pet mjesta za sjedenje. Modeli s dva reda sjedala – bez obzira na to radi li se o kratkim ili dugim varijantama – opcijski se mogu naručiti s trećim redom sjedala, baš kao i njihovi prethodnici. Zahvaljujući dvama dodatnim pojedinačnim sjedalima u stražnjem dijelu vozila, Caddy ubrzo postaje model sa sedam sjedala.

Kombi i obiteljski monovolumen nude kapacitet prtljažnika od čak 2556 litara (uz natovarenost do krova i prvog reda sjedala te izvađeni drugi red sjedala); kapacitet prtljažnika s pet osoba u vozilu uz natovarenost do visine naslona stražnjeg sjedala iznosi suverenih 1213 litara.

image
VW Caddy
VW

Dužina teretnog prostora Kombija i monovolumena do prvog reda sjedala iznosi 1913 mm; između kućišta kotača na raspolaganju stoji maksimalna širina od 1185 mm. Dugi međuosovinski razmak i šira klizna vrata: u novom modelu Caddy Cargo Maxi sada ima dovoljno prostora za dvije euro palete.

image
VW Caddy
VW

Arhitektura prikaznih elemenata i elemenata za rukovanje odlikuje se novim dizajnom: prvo sučelje za vozača i suvozača pritom čine analogni instrumenti s digitalnim višenamjenskim pokazivačem ili – u sklopu opcijske opreme te u verziji Style u sklopu serijske opreme – novi Digital Cockpit (potpuno digitalni instrumenti).

Ovisno o opremi, u vozilu su serijski ili opcijski dostupni radiouređaji i navigacijski sustavi s dodirnim zaslonima u veličinama dijagonale od 6,5“ (16,51 cm), 8,25“ (20,96 cm) ili 10,0“ (25,4 cm). Fuzijom sustava „Digital Cockpit“ i 10“ premijskog navigacijskog sustava „Discover Pro“ pritom nastaje digitalni izgled prikaznih elemenata i elemenata za rukovanje: „Innovision Cockpit“.

image
VW Caddy
VW

Također novost u Caddyju: digitalne dodirne površine za funkcije svjetla, vidljivosti, zvuka i izbornika. Tako je rotacijski prekidač za svjetla odslužio svoje – njegovu ulogu od sada preuzima polje s tipkama „Svjetlo & vidljivost“ koje je integrirano sprijeda s lijeve strane u istom vidnom polju i na istoj razini rukovanja kao cockpit i infotainment sustav. Dodatno polje s tipkama ispod središnjeg infotainment sustava i elementa za rukovanje klimom omogućuje brzo i intuitivno rukovanje sustavima potpora te proširenim funkcijama klima-uređaja i parkirnim funkcijama putem takozvanih tipki za izravni pristup.

image
VW Caddy
VW

Pet od ukupno 19 sustava potpora predstavlja novitet u Caddyju, dok su ostali sustavi takoreći temeljito redizajnirani i prošireni brojnim funkcijama: u novitete se ubraja Travel Assist koji prvi put u nekom Volkswagen gospodarskom vozilu omogućuje potpomognutu vožnju u cjelokupnom rasponu brzine. U kombinaciji sa sustavom „Travel Assist“ novo koncipirano višenamjensko kolo upravljača modela Caddy opremljeno je kapacitivnim senzorima. Razlog tomu je što bi vozač iz pravnih i sigurnosnih razloga trebao stalno nadzirati sustav.

image
VW Caddy
VW

Potpora za skretanje pritom može pružiti dodatnu podršku, primjerice kod izbjegavanja sudara pri prelasku preko suprotnog voznog traka. Još jedan novitet u Caddyju koji je time prvi put dostupan u A segmentu gradskih dostavnih vozila predstavlja potpora za manevriranje prikolicom "Trailer Assist“ poznata iz Craftera (pojednostavljuje manevriranje prikolicom pri vožnji unatrag).

image
VW Caddy
VW

Motori: dizelski 2.0 TDI dolazi u varijantama od 75 KS, 102 KS i 122 KS koji su upareni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, ili po želji 7-stupanjskim mjenjačima s dvije spojke.vKombinirana potrošnja novog Caddyja 2.0 TDI sa 102 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem iznosi 4,8 l/100 km prema Novom europskom ciklusu vožnje dakle 1,4 l/100 km manje u odnosu na usporedivi motor Caddyja prethodne generacije koji je sada zamijenjen.

image
VW Caddy
VW

Prvi se put u nekom Volkswagen gospodarskom vozilu primjenjuje "twindosing“: emisije dušikovih oksida (NOx) značajno su smanjene u odnosu na prethodni model zahvaljujući dvama SCR katalizatorima i realiziranom dvostrukom ubrizgavanju AdBlue sredstva. Time se TDI motori Caddyja ubrajaju među najčišće turbodizelske motore na svijetu. Od benzinaca je u ponudi 1.5 TSI od 114 KS, a kasnije će stići i motor na zemni plin s turbopunjačem (TGI motor izrađen na temelju TSI motora sa 130 KS) te plug-in hibridna verzija.

image
VW Caddy
VW

Prodaja novog modela Caddy 5 već je počela, a trenutno se nude sve varijante motora i pogona za Caddy Cargo (osim 4motion i CNG), počevši s Caddy Cargo 2.0 TDI sa 75 KS po cijeni od 123.828 kuna plus PDV i benzincem Caddy Cargo 1.5 TSI s 114 KS po cijeni od 126.631 kuna + PDV. U ponudi su i putničke (M1) varijante Kombi, Caddy, Life i Style, počevši s modelom Caddy Kombi 2.0 TDI sa 75 KS po cijeni od 189.357 kuna do registracije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. ožujak 2024 00:58