HRVATSKA PREMIJERA

Nova Kia Stonic u Hrvatskoj: Drugi veliki redizajn donosi gotovo novi automobil i zadržava dobru cijenu

Novi Stonic djeluje kao potpuno novi automobil. Prednji kraj potpuno je izmijenjen, kao i stražnji. Isto vrijedi i za unutrašnjost

Kia Stonic

 KIA
Novi Stonic djeluje kao potpuno novi automobil. Prednji kraj potpuno je izmijenjen, kao i stražnji. Isto vrijedi i za unutrašnjost

Kia Stonic jedan je od najuspješnijih modela marke u Europi, a u Hrvatskoj mu je položaj još jači, čak 35 posto svih prodanih Kija pripada upravo ovom modelu. Od predstavljanja 2017. godine, Stonic je postao svojevrsna alternativa kupcima kojima je Ceed prevelik ili preskup, a Rio ili Picanto premalen. S međuosovinskim razmakom od 258 cm i duljinom od 417 cm, Stonic nastavlja popunjavati tu nišu i u novoj fazi svog životnog ciklusa.

image

Kia Stonic

KIA

Nakon redizajna 2020., najnovija inačica donosi drugi veliki zahvat, čime Stonic postaje raritet. Naime, u svijetu automobila rijetko koji model nakon osam godina dobiva još jedan veliki kozmetičko-tehnički osvježeni paket.

image

Kia Stonic

KIA

Na prvi pogled, novi Stonic djeluje kao potpuno novi automobil. Prednji kraj potpuno je izmijenjen, s dizajnerskim potpisom sličnim većim SUV-ovima ove marke. Nova maska, redizajnirani odbojnik, svježi prednji blatobrani i bočni pragovi daju mu robustan, suvremen izgled.

image

Kia Stonic

KIA

Stražnjica također donosi nova LED svjetla, odbojnik i poklopac prtljažnika. Naplatci se kreću od 15-inčnih čeličnih do 17-inčnih aluminijskih, a u ponudi je devet boja, uključujući dvije posve nove. Materijali i izvedba djeluju kao da je Kia željela jasno naglasiti da Stonic u drugu polovicu svog života ulazi s potpuno novim samopouzdanjem.

image

Kia Stonic

KIA

Revolucija se nastavlja u kabini. Kao i vanjština, unutrašnjost je zapravo potpuno nova. Kokpit je moderniziran dvama 12,3-inčnim zaslonima u skupljim izvedbama, dok su osnovne razine zadržale analogne instrumente. Novi dvokraki ili trokraki volan, kvalitetniji materijali i preglednije komande čine kabinu znatno suvremenijom. Funkcionalnost je također osnažena, uz bogat paket ADAS sustava koji donosi najnoviju generaciju sigurnosne tehnologije.

image

Kia Stonic

KIA

Najveća promjena u ponudi pogona odnosi se na motore. Više nema atmosferskog 1,2-litrenog benzinca, Stonic sada dolazi isključivo s 1.0 T-GDi motorom sa 100 ili 115 KS, snažnija verzija uz 48-voltni blagi hibrid- Slabija verzija može imati ručni ili automatski DCT mjenjač, a snažnija serijski donosi automatik.

image

Kia Stonic

KIA

Početna cijena iznosi 21.049 eura, dok najbogatije opremljene i najjače izvedbe dosežu 31.999 eura, ali valja napomenuti i dodatnu pogodnost od 1200 eura na sve izvedbe za kupce koji plaćaju gotovinom.

image

Kia Stonic

KIA

Sveukupno, Stonic ostaje kompaktan, praktičan i pristupačan SUV koji se smjestio između gradskog i obiteljskog segmenta. No u svojoj najnovijoj formi djeluje mnogo ozbiljnije i suvremenije nego prije, premda tehnička osnova ostaje poznata.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:12