Dizajnerski jezik Mazde kod svih modela se naziva Kodo, pa evo, sada je zaživio i na jednom kamionetu. Što se nas tiče, novi Mazdin pick-up izgleda odlično. Pravo je osvježenje u klasi gdje "kolo vode" Ford Ranger i Toyota Hilux (koja također upravo stiže u novom izdanju).
Nadalje, nova generacija kamioneta Mazde nije razvijena samostalno, već je za razliku od prethodnog BT-50 koji je bio "blizanac" Forda Rangera, novi model nastao u suradnji s tvrtkom Isuzu koja je na jednaku platformu postavila svoj pick-up D-Max.
No, kao što mo već naveli, BT-50 je izgledom vrlo samosvojan model s prepoznatljivim Mazda oblikom farova sprijeda poput onih kod modela CX-5 i već spomenutom maskom motora.
No, dok je prednji kraj prilično atraktivniji nego kod svih suparnika, ostatak "lima" kamioneta ne donosi iznenađenja.
To se najviše vidi na stražnjem dijelu gdje su stražnja svjetla odlaznog modela BT-50 sada zamijenjena uspravnijim i pojednostavljenijim svjetlosnim jedinicama.
Opsežne modifikacije odnose se i na kabinu gdje također ima značajnijih promjena. Poput ostalih Mazdinih modela, unutrašnjost BT-50 izgleda kao prilično luksuzno mjesto za provoditi vrijeme zahvaljujući pomalo sportskom upravljaču s tri kraka i velikim zaslonom multimedije koji uključuje Apple CarPlay i Android Auto, a ne nedostaje ni eko kože mekane na dodir raspoređene duž bočnih stranica tunela mjenjača, kokpita, središnje konzole i sjedala - baš kao kod Mazda SUV modela.
Ispod prednjeg poklopca se nalazi 3,0-litreni turbo dizelaša od 196 KS te 450 Nm najvećeg okretnog momenta.
Međutim, japanski proizvođač zasad ne otkriva više tehničkih pojedinosti, no ono što je u ovoj fazi predstavljanja već poznato jest da je novi BT-50 u stanju povući prikolicu od 3,5 tona te da ima nosivost od jedne tone.
Usto, u skladu s vremenom, bit će dostupnom mnoštvo sigurnosnih sustava kao standardna oprema uključujući prilagodljivi tempomat, automatsko kočenje u nuždi, pomoć kod zadržavanja trake, nadzor "mrtvog kuta" i još mnogo toga... Do više tehničkih informacija, pogledajte fotogaleriju...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....