FORD RANGER I TOYOTA HILUX DOBILI KONKURENCIJU

Nova Mazda BT-50 najljepši je pick-up u klasi, ima dizelaša od 196 KS, ugodan interijer te svu silu sigurnosnih sustava

Mazda je danas službeno predstavila novi pick-up BT-50 koja s ostatkom game dijeli veliku karakterističnu kromiranu masku hladnjaka te općenito prepoznatljiv prednji kraj
Nova Mazda BT-50
 Mazda
Mazda je danas službeno predstavila novi pick-up BT-50 koja s ostatkom game dijeli veliku karakterističnu kromiranu masku hladnjaka te općenito prepoznatljiv prednji kraj

Dizajnerski jezik Mazde kod svih modela se naziva Kodo, pa evo, sada je zaživio i na jednom kamionetu. Što se nas tiče, novi Mazdin pick-up izgleda odlično. Pravo je osvježenje u klasi gdje "kolo vode" Ford Ranger i Toyota Hilux (koja također upravo stiže u novom izdanju).

image
Nova Mazda BT-50
Mazda

Nadalje, nova generacija kamioneta Mazde nije razvijena samostalno, već je za razliku od prethodnog BT-50 koji je bio "blizanac" Forda Rangera, novi model nastao u suradnji s tvrtkom Isuzu koja je na jednaku platformu postavila svoj pick-up D-Max.

image
Nova Mazda BT-50
Mazda
image
Nova Mazda BT-50
Mazda

No, kao što mo već naveli, BT-50 je izgledom vrlo samosvojan model s prepoznatljivim Mazda oblikom farova sprijeda poput onih kod modela CX-5 i već spomenutom maskom motora.

image
Nova Mazda BT-50
Mazda
image
Nova Mazda BT-50
Mazda

No, dok je prednji kraj prilično atraktivniji nego kod svih suparnika, ostatak "lima" kamioneta ne donosi iznenađenja.
To se najviše vidi na stražnjem dijelu gdje su stražnja svjetla odlaznog modela BT-50 sada zamijenjena uspravnijim i pojednostavljenijim svjetlosnim jedinicama.

image
Nova Mazda BT-50
Mazda

Opsežne modifikacije odnose se i na kabinu gdje također ima značajnijih promjena. Poput ostalih Mazdinih modela, unutrašnjost BT-50 izgleda kao prilično luksuzno mjesto za provoditi vrijeme zahvaljujući pomalo sportskom upravljaču s tri kraka i velikim zaslonom multimedije koji uključuje Apple CarPlay i Android Auto, a ne nedostaje ni eko kože mekane na dodir raspoređene duž bočnih stranica tunela mjenjača, kokpita, središnje konzole i sjedala - baš kao kod Mazda SUV modela.

image
Nova Mazda BT-50
Mazda

Ispod prednjeg poklopca se nalazi 3,0-litreni turbo dizelaša od 196 KS te 450 Nm najvećeg okretnog momenta.
Međutim, japanski proizvođač zasad ne otkriva više tehničkih pojedinosti, no ono što je u ovoj fazi predstavljanja već poznato jest da je novi BT-50 u stanju povući prikolicu od 3,5 tona te da ima nosivost od jedne tone.

image
Nova Mazda BT-50
Mazda

Usto, u skladu s vremenom, bit će dostupnom mnoštvo sigurnosnih sustava kao standardna oprema uključujući prilagodljivi tempomat, automatsko kočenje u nuždi, pomoć kod zadržavanja trake, nadzor "mrtvog kuta" i još mnogo toga... Do više tehničkih informacija, pogledajte fotogaleriju...

image
Nova Mazda BT-50
Mazda
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2025 01:45