Volvov dizajnerski preokret započet s novom generacijom limuzine S60 nastavljen je s vizualno dorađenim izvedbama postojećih modela. Prvo je redizajniran kompakt C30, a potom i C70 kojem novo lice bolje pristaje. Premium kupe kabriolet nedavno smo testirali u vjerojatno najpoželjnijem izdanju, pokretanom 2-litrenim turbodizelašem i Powershift mjenjačem s dvije spojke.
Istovjetan interijer
Da je novo dizajnersko usmjerenje predstavljeno na S60 poslužilo kao inspiracija kod preoblikovanja C70 očito je po potpuno novom prednjem dijelu koji je skladno uklopljen u ostale linije. Najočitija promjena nova su svjetla, a vidljivo su drukčiji i maska, odbojnik te blatobrani. Stražnji dio ima nešto drukčija svjetla s LED pozicijskim lampicama. U cjelini obnovljeni kupe kabriolet izgleda dinamičnije i modernije nego prije te mu je ovim redizajnom Volvo nedvojbeno produljio životni vijek.
Promjene u interijeru puno su diskretnije, no s obzirom na to da se radi o jednom od najudobnijih i prepoznatljivijih interijera u klasi, one i nisu bile nužne. Malo su dotjerani instrumenti i središnja konzola, a sjedala su ostala jednako udobna kao i prije. C70 ima jedan od zanimljivijih limenih sklopivih krovova koji se spušta ili podiže za oko 30 sekundi, a ovisno o njegovu položaju, volumen prtljažnika varira od 200 do 404 litre.
Opušten karakter
Unatoč neusporedivo dinamičnijem vanjskom dizajnu, opušten karakter Volvova kabrioleta ostao je nepromijenjen. Već je i nakon kratke vožnje jasno da je ovjes podešen za udobno krstarenje otvorenim cestama, a ne za jurnjavu zavojima, kao kod nekih dinamičnijih konkurenata. Takvoj lagodnoj vožnji pridonosi testirana kombinacija uglađenog 2-litrenog turbodizelaša i mjenjača s dvostrukom spojkom kojeg preporučujemo. Obnovljeni C70 s 2.0D motorom, odličnim Powershift mjenjačem s dvije spojke i početnim Kinetic paketom opreme stoji 44.705 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....