NESTAŠICA ČIPOVA

Očajnička mjera: Proizvođači kupuju perilice rublja, vade poluvodiče i ugrađuju ih u automobile

Vrijeme čekanja za isporuke poluvodiča lagano je poraslo u ožujku, dosegnuvši novi maksimum od 26,6 tjedana

Automobilski poluvodiči

 Profimedia

Veliki neimenovani industrijski konglomerat pribjegao je kupnji perilica rublja i vađenju poluvodiča za korištenje u vlastitim modulima čipova, piše Bloomberg.

Glavni izvršni direktor ASML Holdinga NV Peter Wennink osvrnuo se na situaciju tijekom razgovora o zaradi svoje tvrtke u srijedu. "Potražnja koju trenutno vidimo dolazi s toliko mjesta u industriji", rekao je Wennink. “Problem je jako raširen. Znatno smo podcijenili potražnju. Mislim da neće nestati samo tako".

image

Automobilski poluvodiči

Profimedia

Čak i veliki proizvođači opreme za čipove, uključujući američki Lam Research Corp., bore se da nabave dovoljno komponenti za ispunjavanje narudžbi, što potencijalno otežava tvornicama poluvodiča da značajno povećaju svoj kapacitet u bliskoj budućnosti.

"Na strani potražnje, cjelokupno okruženje ostaje vrlo snažno, dok bi daljnja kašnjenja povezana s opskrbom mogla potencijalno ograničiti koliko ulaganja u opremu za proizvodnju može biti izvršeno u 2022.", rekao je izvršni direktor Lama Tim Archer.

image

Proizvodnja VW-a ID.3

Profimedia

Proizvođači automobila tek trebaju prevladati poluvodičku krizu koja je predstavljala izazov za njihovo poslovanje više od godinu dana. Tesla Inc. je ovog tjedna rekla da je proizvodnja i dalje otežana nestašicama i povišenim cijenama ključnih komponenti, dok je Volkswagen AG upozorio da očekuje nastavak negativnih učinaka nedostatka čipova.

Taiwan Semiconductor Manufacturing Co., najveći svjetski ugovorni proizvođač čipova, ponovio je prošli tjedan da su njegovi kapaciteti i dalje ograničeni tijekom 2022. godine. Glavni kineski proizvođač čipova rasprodao je svoje kapacitete do 2023., prema Wennink-u iz ASML-a.

image

Proizvodnja VW-a ID.3

Profimedia

Vrijeme čekanja za isporuke poluvodiča lagano je poraslo u ožujku, dosegnuvši novi maksimum od 26,6 tjedana, nakon što su blokade u Kini i potres u Japanu dodatno otežali opskrbu, prema istraživanju Susquehanna Financial grupe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. listopad 2024 17:30