DIZAJNERSKI NAPREDAK

Peugeot 508: Jedan model mijenja čak dva vozila - 407-icu i 607-icu!

Očekivanja vezana uz novi model ne daju niti malo lažne skromnosti. Francuska limuzina nudi spoj elegantnog stila te kvalitetnog i udobnog interijera, a najsnažniji dizelaš zadovoljava i sportske

Kraljevi su mrtvi, živio kralj! Tako bi mogla glasiti poruka iz Peugeota koji je umirovio modele 407 i 607, a na tržište pustio njihova nasljednika - 508 . Premda bi se o pojmu kraljevi moglo raspravljati jer spomenuti dvojac nije u potpunosti ispunio očekivanja, nova limuzina svakako posjeduje potencijal za otvaranje potpuno novog, uspješnog poglavlja u Peugeotovoj povijesti.

Nove dizajnerske linije

Arhivirane su stare, prepoznatljive obiteljske linije vanjskog dizajna, a novi tim dizajnera dobio je slobodne ruke za traženje idealnih rješenja koja će privući simpatije potencijalnih kupaca. Posao je odrađen s mnogo stila i odvažnosti, pa će model 508 bez dvojbe biti jedno od estetski najdojmljivijih rješenja na našim cestama u aktualnoj godini.

Uz vanjštinu, kao prioritet francuskih stručnjaka očekivano je označen interijer gdje će svi putnici imati samo pohvalne riječi za kvalitetu materijala, komfor i funkcionalnost. Dojam iz kabine ‘vuče’ na njemačka rješenja zbog pregledne i jednostavne središnje konzole, te zbog multifunkcionalnog načina upravljanja svim važnijim elementima u vozilu.

Ponudu motora na našem tržištu činit će dva benzinca snage 120 i 156 KS te četiri turbodizelaša od 112, 140, 163 i 204 KS koji dolaze u spoju s ručnim mjenjačima s pet, osnosno šest brzina, te s automatikom sa šest brzina.

GT paket opreme

Francuski novitet na cesti nudi spoj najvažnijih kvaliteta za obiteljsku i komfornu vožnju, no niti sportski nastrojeni vozači neće ostati na suhom.

Pod oznakom GT 2.2 HDi, naime, skriva se najbogatiji paket opreme te snažan dizelaš snage 204 KS uparen sa 6-stupanjskim automatikom koji francusku limuzinu pretvaraju u sportaša vrlo dobrih performansi. Snaga, ali i uglađenost glavne su karakteristike ove izvedbe koja otkriva da su Francuzi izmiješali sve najvažnije adute modela 407 i 607.

Slabiji benzinac s osnovnim paketom opreme dostupan je za 23.243 eura, najslabiji dizelaš za 24.324 eura, dok perjanica dizelske ponude stoji od 38.310 eura. Peugeot 508 u Hrvatsku stiže već sljedeći tjedan.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. travanj 2024 10:59