Trebalo je to biti brzo punjenje na benzinskoj postaji na putu za Hrvatsku, no završilo je s puno ljutnje, gubitka vremena i s paprenim računom.
Avantura vozača iz Švicarske započela je u utorak ujutro na Esso odmorištu Fratta Sud u Portogruarou u pokrajini Venecija. "Apsolutna drskost", kaže T.G. (36) i dodaje: "Natočio sam dizel u svoj auto za 102,29 eura, ali nedugo nakon nastavka vožnje iznenada se upalio signal upozorenja i moj automobil je odmah izgubio snagu."
Nakon što je stigla vučna služba koja je odvezla auto u najbliži servis ispostavilo se da je nesretni vozač u svoj auto natočio običnu vodu!
"Nisam znao što dalje i koji će me troškovi dočekati. Nakon otprilike tri sata dobio sam odgovor na drugo pitanje. Sve zajedno koštalo me gotovo 1.200 eura, uključujući šlepanje, novi filter goriva, zbrinjavanje zagađenog goriva i druge usluge radionice.
T.G. zna tko bi trebao snositi te troškove: "Od benzinske postaje tražim povrat od 102,29 eura i pokriće svih troškova popravka."
Ako se to ne dogodi u roku od deset dana, angažirat će odvjetnika i slučaj prijaviti svom osiguranju i udrugama potrošača. Još uvijek nije dobio nikakav odgovor od Esso-a.
Pogled na recenzije na Googleu za tu benzinsku postaju pokazuje da T.G. nije usamljen u svom problemu.
"Jutros smo natočili Diesel Supreme i nakon manje od 10 km upalila se signalna lampica", napisao je jedan korisnik prije mjesec dana. "Tamo više nikada neću točiti gorivo", zaključuje drugi, nakon što je i on napisao da mu je u auto natočena voda.
T.G. upozorava druge vozače. "Uvijek sačuvajte svoj račun za gorivo. Samo tako kasnije možete dokazati gdje ste točili."
Isto savjetuje i švicarski autoklub Touring Club Suisse. "Moguće je da će 36-godišnjak uz račun dobiti povrat - posebno ako je pogođeno još vozila. Ako benzinska postaja nije kooperativna, bit će teško ostvariti pravo na naknadu. A trud oko pravne borbe vjerojatno se ne isplati. Mogućnost da se pri točenju prepozna kvaliteta goriva ne postoji, kaže Touring Club na upit, piše Heute.
Esso odbacuje odgovornost
Esso Italia odbacuje krivnju i napominje da su benzinske u vlasništvu trećih strana koje samostano upravljaju postajama. ‘Ona prodaju gorivo neovisno putem svojih operatera. Stoga na pitanja o incidentu može odgovoriti samo operater‘.
T.G. je u međuvremenu ponovno stigao u Švicarsku. Od kratkog putovanja u Hrvatsku nije imao velike koristi. Umjesto planiranih 11 sati za put do tamo, na kraju je putovao gotovo 20 sati.
"Stigli smo potpuno iscrpljeni, odmah otišli spavati i već smo sljedećeg jutra morali natrag za Švicarsku. Jedno je ipak sigurno: Na toj benzinskoj postaji više nikada neću točiti."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....