Nenad Lončarić pet puta je osvajao naslov prvaka Hrvatske u reliju, vlasnik je dviju zlatnih kaciga, a povrh svega nastupio je na 30 izdanja Delte od kojih je 25 završio. Reklo bi se da organizatori nisu mogli pronaći boljeg vozača za nulu na predstojećem Croatia rallyju, a ni mi boljeg sugovornika o brzincima koji čekaju natjecatelje.
- Prvi ispit Rude - Plešivica kratak je i jednostavan, rekao bih idealan za otvaranje, ali nakon njega slijedi jedan od dužih i zahtjevnijih koji će zahtijevati punu koncentraciju vozača. Kostanjevac - Petruš Vrh ispit je s brzim dionicama, ali i obiljem prijevoja, hupsera i skokova. Cesta je dijelom uska, dijelom široka, razbija ritam i to je brzinac na kojem se može postići prednost ili pasti u zaostatak. Slijedi brzinac Jaškovo - Mali Modruš Potok koji nije dug, malo više od 10 km, ali posade koje ga dobro “snime” i na njemu se osjete sigurnim, može donijeti prednost. Prvi krug zatvara ispit Pećurkovo Brdo - Mrežnički Novaki kod Duge Rese s dosta brzih dijelova i velikom prosječnom brzinom.
U subotnjoj etapi Lončarić ističe prvi ispit Mali Lipovec – Grdanjci na kojem nakon starta slijede 2 km brze ceste, a potom se kreće uzbrdo na prijevoj. – Imamo otvorene i izrazito zatvorene dionice s hardovima, a nakon spusta ponovno slijede velike brzine. Ispit koji će stvarati razliku u poretku, kao i onaj koji slijedi. Stojdraga - Gornja Vas ili Budinjak također je nešto duži od 20 km. Cesta je srednje širine i ne nudi previše zamki, ali treba biti spreman na različite slojeve asfalta. Krug zatvaraju dva kraća ispita Krašić – Vrškovac i Vinski Vrh - Duga Resa. Prvi je ne previše zahtjevan, gotovo za odmor, a drugi jako otvoren i jako brz.
Posljednju etapu otvara Bliznec – Pila, brzinac koji se vozio pretprošle godine na Delti koji je za Lončarića lijep u prvom dijelu, ali spust na Zagorsku stranu ocijenit će prilično neugodnim i zahtjevnim.
– Vožnja preko Sljemena bit će posljednja prigoda za napad i promjene u poretku relija. Dok je brzinac Zagorska Sela – Kumrovec pun zamki, pravi relijaški i treba ga dobro pripremiti. U drugom prolazu donosit će i dodatne bodove. Na njemu će posebno biti važno stanje guma, ali i vremenski uvjeti. Reli se vozi na jako širokom području i lako je moguće da na jednom dijelu bude kišno, a na drugom suho, što će izbor guma učiniti posebno izazovnim.
Ukratko
Vrlo široko područje koje pokriva reli otvara mogućnosti za različite vremenske uvjete i uz eventualnu kišu na pojedinim ispitima, izbor guma na početku etape, postat će ekstremno važan, ističe Lončarić
Nenad Lončarić sa suvozačicom Tajanom Vojvodić na Croatia rallyju vozit će “nulu”, posljednji automobil koji će proći stazom prije nego krenu natjecatelji
Svaka posada prema pravilima ima pravo na 7 setova guma po reliju (dodatni set za shakedown) i čuvanje guma postat će neizostavni dio strategije