AKTUALNO

Pritisci i u Velikoj Britaniji: London pokušava ubrzati uvođenje ograničenja brzine od 30 km/h

Novi zakoni ograničenja brzine ‘pokrit‘ će više od 225 kilometara cesta u glavnom gradu Velike Britanije do 2024. godine

Promet u Londonu

 Profimedia

Transport za London (TfL) je najavio velike planove koji se tiču 'ubrzavanja' uvođenja novih ograničenja brzine od 30 km/h (20 mph) u Londonu, sve s ciljem poboljšavanja sigurnosti. Organizacija, koja je zadužena za glavne londonske ceste, kaže da bi novi zakon trebao usporiti tok na više od 225 kilometara cesta u Londonu do 2024. godine.

image

Ograničenja brzine, London

Profimedia

TfL ističe kako je prošle godine na ulicama Londona poginulo ukupno 96 ljudi, dok je 2974 zadobilo teške ozljede. Iako taj broj predstavlja 52-postotno smanjenje smrtnih slučajeva u odnosu s prosjekom od 2005. do 2009. godine, još uvijek je veći od onog što pretpostavlja gradonačelnikov Vision Zero plan smanjenja smrtnih slučajeva na cestama u Londonu do 2041. godine.

Istodobno, Metropolitanska policijska služba povećat će svoju brzinu provođenja mjera, pri čemu bi trebala napuniti proračun do financijske godine 2024/25. Policija će dobiti novu tehnologiju za poboljšanje učinkovitosti provođenja, dok su u raspravi i nove ovlasti policijskih službenika za podršku zajednice (PSCO).

image

Ograničenja brzine, London

Profimedia

Organizacija TfL navodi kako su mjere nužne jer 'stroža ograničenja brzine ostaju jedna od najvažnijih stvari koje se mogu učiniti kako bi se smanjila opasnost na cesti'. 'Svaka smrt ili teška ozljeda na londonskim cestama je tragedija za najbliže. Odbijam prihvatiti da su ovi strašni incidenti neizbježni, zbog čega sam toliko zainteresiran za intenziviranje nečega na čemu već dugo radimo kako bismo smanjili broj smrtnih slučajeva na našim cestama', izjavio je gradonačelnik Sadiq Khan.

image

Promet u Londonu

Vision Zero London

'Ovo izvješće sadrži hrabre i ambiciozne planove za promjenu načina na koji koristimo londonske ceste, uz uvođenje strožih ograničenja brzine i veću suradnju s londonskim općinama na poboljšanju opasnih raskrsnica. Ali također želimo promijeniti ponašanje ljudi, a kampanja koja je danas pokrenuta predstavlja izazov za stavove ljudi o kulturi na cestama. Već smo napravili dobar napredak - ali ne možemo biti samozadovoljni. Ima još puno toga za učiniti kako bi se iskorijenili smrtni slučajevi i ozbiljne ozljede s naših ulica'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 07:56