Dok u Europi Renault jača električni i hibridni asortiman, u Indiji strategija ostaje čvrsto oslonjena na klasične motore i što je moguće jeftinije automobile. Jedan od ključnih modela za to tržište upravo je obnovljeni Renault Triber, mali monovolumen koji nudi sedam sjedala i unatoč tome je kraći od Clia. No najzanimljivije kod ovog auta je da stoji samo 6300 eura. Za usporedbu, najjeftiniji Renault na europskom tržištu je skoro tri puta skuplji!
Šest godina nakon premijere, Triber je dobio osvježeni izgled kako bi ostao konkurentan u osjetljivom segmentu povoljnih obiteljskih automobila u najmnogoljudnijoj državi svijeta. No unatoč tome i dalje dolazi s cijenom koja je usporediva s iznosom koji u Europi treba izdvojiti za malo bolji skuter. Za 6300 eura kupci dobivaju potpuno funkcionalan obiteljski automobil koji unatoč malim dimenzijama (3,99 metara duljine) nudi tri reda sjedala i do sedam sjedala. Ako zatreba više prtljažnog prostora, stražnja klupa se preklapa, čime se volumen prtljažnika povećava na 625 litara. Naravno, treći red je namijenjen djeci ili kratkim relacijama, ali i dalje je nevjerojatno da je takva fleksibilnost dostupna u ovom cjenovnom rangu i u ovako malom autu.
Osim prostora, tu su i moderni detalji: digitalni instrumenti, infotainment zaslon (u višim paketima opreme), USB priključci i bežično punjenje mobitela. Ova oprema nimalo ne zaostaje za onime što nude auti u Europi, a i najbolje opremljeni model još uvijek je izuzetno jeftin, košta samo 10.200 eura.
Pod poklopcem nema elektrifikacije ni turbo tehnologije. Triber pokreće jednostavan trocilindrični benzinski motor od 1,0 litra i 72 KS, dostupan s ručnim ili automatiziranim mjenjačem. Skromna snaga dovoljna je za indijske prilike, dok niski troškovi održavanja i potrošnje osiguravaju da ukupni trošak vlasništva ostane minimalan.
Triber nudi ono što u Europi već odavno ne postoji: novi, pouzdani automobil s punom praktičnošću obiteljskog monovolumena i to po cijeni koju si većina kupaca može priuštiti. Naravno, u Europi ga neće biti jer ne ispunjava europske sigurnosne i ekološke standarde. No, njegova filozofija podsjeća koliko je globalno automobilsko tržište podijeljeno: dok Europa raspravlja o elektrifikaciji i autonomnim sustavima i čeka trenutak kada više neće biti auta za manje od 20.000 eura, u nekim drugim dijelovima voze se u jednostavno praktičnim novim autima za manje od 10.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....