DIZAJNERSKI LAV

S benzincima, dizelašima i kao hibrid, stigao osvježeni Peugeot 3008. Cijene od 183.800 kuna

Nova maska bez okvira simbolizira još moderniji stil, zadržavajući fluidan dizajn, dok je unutrašnjost nikad modernija
Peugeot 3008
 Peugeot

Od predstavljanja 2016. godine te osvajanja titule Europskog automobila godine 2017. godine, Peugeot 3008 se s više od 800.000 proizvedenih primjeraka brzo prometnuo u lidera na tržištu kompaktnih SUV modela. Sada je stigao u osvježenom i moderniziranom izdanju i na hrvatsko tržište.

Model je još suvremeniji i elegantniji, a posebno se ističu redizajnirani prednji kraj koji pokazuje novi smjer u stiliziranju marke te nova Full LED stražnja svjetla. Što se samog izgleda tiče, nova maska bez okvira simbolizira moderniji stil, dok vrh poklopca motora sada sadrži monogram modela kao i cijela Peugeot gama.

image
Peugeot 3008
Peugeot

Kod  GT opreme pritom, dolazi specifična maska s promjenjivim dizajnerskim uzorkom kako bi naglasila stilistički pomak GT izvedbi. Prednja svjetla također su redizajnirana kako bi djelovala agresivnije, a uključuju LED tehnologiju od prve razine opremljenosti.

Ovaj svjetlosni potpis je savršeno u skladu s trenutnim stilom marke Peugeot i prepoznatljiv je na prvi pogled, a tu je i funkcija osvjetljavanja zavoja (EVS) koji optimizira vidljivost pri brzinama većim od 90 km/h.

image
Peugeot 3008
Peugeot

Posebno treba istaknuti funkciju "Foggy Mode" koja je zamijenila svjetla za maglu. Integrirana je u Full LED svjetla i uključuje kratka svjetla sa smanjenim intenzitetom kada su aktivirana stražnja svjetla za maglu.

Otprije originalna i prepoznatljivo dizajnirana unutrašnjost sada je nadograđena i-Cockpitom koji je još moderniji i približio se premium segmentu. Digitalni zaslon od 12.3 inča visoke razlučivosti, u potpunosti je prilagodljiv i sadrži tehnologiju "Normally Black"  za visokokvalitetno prikazivanje te za još bolju preglednost i kontraste.

image
Peugeot 3008
Peugeot

Novi dodirni zaslon od 10 inča visoke rezolucije dolazi u seriji sa sedam elegantnih piano tipki koje omogućavaju direktan i stalan pristup glavnim funkcijama za udobnost. Plug-in izvedbe pak imaju specifičnu tipku koja omogućava pristup glavnim funkcijama izbornika.

U novom modelu pomoći u vožnji upotpunjavaju sustavi Night Vision, aktivni tempomat s funkcijom Stop & Go, sustav za pomoć zadržavanja vozila unutar vozne trake, sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti posljednje generacije te prošireno prepoznavanje prometnih znakova.

image
Peugeot 3008
Peugeot

Naravno tu su i adaptivni regulator brzine, tempomat, pomoć pri parkiranju, aktivan nadzor mrtvog kuta, Advanced Grip Control, Hill Assist Descent Control (HADC)...

Plug-In hibridni motori su simbol marke, stoga novi Peugeot 3008 dolazi s 2 opcije Plug In motora: HYBRID4 300 e-EAT8 (pogon na 4 kotača) koji u električnom načinu rada (prema WLTP-u može prijeći do 55 km te HYBRID 225 e-EAT8 (pogon na prednje kotače) koji u električnom načinu rada (prema WLTP-u može prijeći do 53 km.

image
Peugeot 3008
Peugeot

Temeljen na modularnoj platformi EMP2, obje izvedbe imaju koristi od stražnjeg multi-link ovjesa, kreirajući savršenu ravnotežu između udobnosti i užitka u vožnji. I sve to bez utjecaja na prostornost zadržavajući isti volumen prtljažnika. Litij-ionska baterija ima kapacitet od 13.2 kWh.

Što se tiče punjenja baterije, iz 7.4 kW Wall Boxa potpuno punjenje traje 1 sat i 45 minuta s pretvaračem od 7.4 kW, iz pojačane utičnice (16A): potpuno punjenje traje 4 sata s pretvaračem (3.7kW), dok iz standardne utičnice (8A) potpuno punjenje traje 7 sati s pretvaračem (3.7kW).

image
Peugeot 3008
Peugeot

U ponudi su i benzinski motori i to 3-cilindarski turbo PureTech od 130 KS, 4-cilindrični turbo 1.6 PuteTech od 180 KS (dolazi isključivo s 8-stupanjskom automatikom) te 4-cilindarski dizelski 1,5-litreni BlueHDi od 130 KS (dostupan i s automatikom).

image
Peugeot 3008
Peugeot

Na koncu, osvježeni Peugeot 3008 svojim dizajnom i opremom jako se približio premium segmentu, a ponuda novih boja naglašava svježinu modela. Automobil je već u domaćim salonima a cijene startaju od 183.800 kuna do registracije koliko stoji početni model PureTech 130 S&S Active, dok najpovoljniji hibridni model HYBRID 225 FWD Allure e-EAT8 do registracije stoji 317.300 kuna. Usporedno s lansiranjem novog 3008 na tržište je stigao i model 5008 sa sedam sjedala o kojem sve detalj ei cijene možete potražiti ovdje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. siječanj 2021 17:26