NOVO NA TRŽIŠTU

Stigao je osvježeni Renault Mégane koji ima i hibridni pogon, a cijene startaju na 143.000 kuna

Ponuda prilikom lansiranja sastoji se od financiranja preko Renault Financiranja, uz popust od 6000 kuna, na godišnje rate, bez kamata
Renault Megane
 Renault

Kako to uvijek biva, nakon par godina na tržištu stiže vrijeme za prvo osvježavanje modela. Renault tako odsad nudi revidiranu verziju svog kompakta, a dok je izgled tek pažljivo osvježen u detaljima puno više novosti dolazi ispod lima.

Hibridnu verziju imali smo priliku upoznati s ostalim hibridima iz Renaut game, a sada evo i svih detalja modela Mégane. Sada se po pitanju vanjskog izgleda može pohvaliti obnovljenim prednjim odbojnikom te novom prednjom maskom i donjim usisnikom, ukrašenima kromiranim umetcima od treće razine opreme. Usto, svjetla za maglu uokvirena su kromom, dok deflektori zraka ispred prednjih blatobrana pridonose njegovoj aerodinamičnosti. Novi dizajn stražnjeg kraja sada uključuje povišena LED svjetla i dinamičke pokazivače smjera. Novi Mégane krasi i još profinjeniji stražnji odbojnik.

image
Renault Megane
Renault

Izmijenjen je i dizajn bočnih stranica, koje su sada istaknute i rasvjetom ugrađenom u ručice vrata. Dostupni i su novi 16-inčni i 18-inčni naplatci. Novi Mégane i novi Mégane Grandtour bit će dostupni u 10 boja karoserije, uključujući tri nove boje: bakrena Solar, siva Baltic i nova siva boja Highland. Unutrašnjost novog Méganea sada je intuitivnija je i ergonomičnija zahvaljujući tehnološkoj opremi integriranoj u još elegantnije i sofisticiranije okruženje.

image
Renault Megane
Renault

Novi Mégane po prvi je put opremljen digitalnom instrumentnom pločom sa zaslonom veličine 10,2 inča (ovisno o inačici). Zaslon uključuje intuitivni navigacijski sustav koji vam omogućuje da prilagodite vožnju. Prednja svjetla novog Méganea izvedena su u tehnologiji LED Pure Vision. Ova su svjetla dostupna već od početne razine opreme i zamjenjuju halogena svjetla prethodnih modela. Kako bi se povećala vidljivost, a vožnja učinila sigurnijom i ugodnijom, svjetlosni snop prednjih svjetala povećan je za gotovo 30 posto. Stražnja svjetla također prelaze na trajniju i učinkovitiju 100 posto LED tehnologiju.

Novi 9,3-inčni zaslon multimedijskog sustava ima dvostruko veću radnu površinu od 7-inčnog zaslona prethodne generacije. Zahvaljujući besprijekornoj integraciji, ovaj zaslon unosi suvremenost u putnički prostor. Novi povezani multimedijski sustav Renault EASY LINK objedinjuje čitav niz multimedijskih sadržaja, navigaciju, informativne značajke i postavke sustava Multi-Sense.

image
Renault Megane
Renault

Tipke središnje konzole, osobito komande klima-uređaja s ugrađenim pokazivačem temperature, sada su još suvremenije, luksuznije i ergonomičnije. Sve sustave za pomoć u vožnji moguće je aktivirati s pomoću komandi na upravljaču.  Nove presvlake, dostupne od druge razine opreme, donose dodatnu razinu profinjenosti. Vozačevo sjedalo sada je moguće električno podesiti (ovisno o inačici). Novost: prepoznatljiv dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line – postojano obilježje ponude Renault Sporta na svim tržištima tijekom posljednjih 10 godina.

image
Renault Megane
Renault

Vanjski i unutarnji dizajn novog Méganea R.S. Line snažno su prožeti duhom Renault Sporta kako bi se naglasila pripadnost obitelji R.S. Novi Mégane R.S. Line izvana krasi kultni potpis modela R.S. – spojler po uzoru na Formulu 1. Ističe se i svojom prednjom maskom s uzorkom u obliku pčelinjeg saća te posebnim 17-inčnim naplatcima "Monthlery" ili 18-inčnim aluminijskim naplatcima "Magny-Cours". Stražnji kraj još je mišićaviji zahvaljujući dvostrukim ispušnim cijevima kompaktne izvedbe novog Méganea i kromiranoj ispušnoj cijevi novog Méganea Grandtour.

image
Renault Megane
Renault

Unutrašnjost uključuje elemente karakteristične za R.S. Line, kao što su sportska sjedala s bočnom potporom, umetci u dizajnu ugljičnih vlakana, sportski upravljač presvučen perforiranom kožom s dvostrukim R.S. dijamantom i sportske aluminijske papučice. Crna unutrašnjost, naglašena crveno-sivim šavovima presvlaka i ručice mjenjača, pretvara vozačevo mjesto u pravi kokpit. Novi Mégane opremljen je sustavima za pomoć u vožnji Renault EASY DRIVE, uključujući sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji vožnju čini jednostavnijom i sigurnijom.

image
Renault Megane
Renault

Ponuda motora novog Méganea sada je proširena hibridnim motorom E-TECH Plug-in. Ova tehnologija nudi optimalnu prilagodljivost i električno iskustvo vožnje, pri čemu smanjuje emisije CO2 i potrošnju goriva, čak i tijekom duljih putovanja. Renault je u novi Mégane odlučio ugraditi punjivi hibridni motor E-TECH Plug-in snage 160 KS. Ova jedinstvena tehnologija za prikupljanje energije temelji se na znanju stečenom u Formuli 1 te pruža neusporediv užitak u vožnji. U ponudi je i 1,3-litreni benzinski motor TCe s filtrom krutih čestica. Dostupan je u inačicama sa 115, 140 i 160 KS, čime će zadovoljiti svačije potrebe. Inačica snage 115 KS dostupna je isključivo u kombinaciji sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem. Motor snage 140 KS dostupan je sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem ili sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem EDC, dok motor snage 160 KS dolazi isključivo sa sedmerostupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom EDC.

image
Renault Megane
Renault

Za vozače koji godišnje prelaze puno kilometara novi Mégane dostupan je sa 115 KS snažnim 1,5-litrenim dizelskim motorom Blue dCi koji opremljen sustavom selektivne katalitičke redukcije ispunjava najnovije ekološke norme. Dostupan je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Novi Mégane, mjerilo u pogledu ravnoteže između dinamičnih voznih osobina i udobnosti, sada pruža više užitka za upravljačem. Novi servoupravljač štedi na masi i opremljen je novom, snažnijom elektronikom koja osigurava brže  i preciznije reakcije na vozačeve upute. Usto je funkcija ručne kočnice Auto-Hold, koja zadržava vozilo na mjestu i kad je ručna kočnica otpuštena, poboljšana i pruža udobniju i ugodniju vožnju gradom.

image
Renault Megane
Renault

Aktualno osvježavanje modela odnosi se i na R.S. verziju koju pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS preuzet iz inačice TROPHY. Povećan je i okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem. Više snage osigurava snažnije ubrzanje, pogotovo pri višim okretajima, a okretni moment – među najvećima u klasi – pridonosi vozačkom užitku i udobnosti za upravljačem.

Nove značajke dostupne su u čitavoj ponudi novog Méganea R.S., uključujući novi 9,3-inčni zaslon multimedijskog sustava Renault EASY LINK i 10,2-inčni digitalni TFT zaslon instrumentne ploče s brzinomjerom (ovisno o inačici). Kada je riječ o sustavima za pomoć u vožnji (dostupno uz nadoplatu ovisno o zemlji), novi Mégane R.S. opremljen je sustavom upozorenja na nenamjernu promjenu traka (s funkcijom Stop&Go za inačice s mjenjačem EDC) i sustavom aktivnog kočenja u nuždi s prepoznavanjem pješaka, posebno prilagođenim za gradsku vožnju. Cijene su već poznate a počinju od 143.000 kuna (Grandtour 149.000 kuna) koliko stoji model 1.3  TCe od 115 KS s opremom Zen, dok početni dizelaš stoji od 149.700 kuna (Grandtour 156.200 kuna) za model 1.5 Blue dCi od 115 KS i opremom Zen.

Ponuda prilikom lansiranja osvježenog Meganea sastoji se od financiranja preko Renault Financiranja, uz popust od 6000 kuna, 4 godišnje rate, bez kamata, pri čemu svaki kupac dobije 4 godine produljenog jamstva i 4 zimske gume.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. studeni 2020 02:42