Brabus je odlučio prestati skrivati svoje ambicije iza Mercedesa i prvi put službeno uvrstio Bentley u svoju glavnu ponudu. Rezultat su 900 Superblack Coupe i 900 Cabriolet, duboko prerađene verzije najnovijih Continental GT i GTC modela, toliko izmijenjene da od tvorničkog automobila ostaje tek osnovna silueta. Sve ostalo, od oznaka do zvuka i performansi, sada nosi Brabusov potpis.
Na prvi pogled jasno je da je pristup bez kompromisa. Monoblok ZM naplatci od 22 cola, potpuno karbonski bodykit, nova maska s proširenim otvorima, diskretan stražnji spojler i masivni difuzor daju mu gotovo agresivniji izgled od tvorničkog Speeda. Čak je i Bentleyjev slavni krilati B nestao, zamijenjen karbonskim pločicama koje brišu prošlost i postavljaju Brabus kao jedino vidljivo ime na auto.
Kabina je jednako radikalna. Program Masterpiece presvlači svaki centimetar unutrašnjosti perforiranom i prošivenom kožom, uz utisnute Brabusove oznake i karbon na instrumentima, vratima i pragovima.
Iako zadržava tvornički plug-in hibridni pogon, tehnički dio jedva da podsjeća na serijski. Twin-turbo V8 dobiva nove turbine, usis i potpuno novu mapu, što diže ukupnu snagu na 900 KS i 1100 Nm. Sprint do 100 km/h pada na 2,9 sekundi, dok je brzina ograničena na 335 km/h za coupe i 285 km/h za cabriolet. U praksi, to ga stavlja u teritorij superautomobila, ali s razinom udobnosti u kojoj bi se Rolls-Royce osjećao kao kod kuće.
Podvozje je spušteno za 20 milimetara kako bi vizualno i dinamički približilo auto cesti, iako Bentleyjev zračni ovjes ionako nudi zapanjujuću kombinaciju dinamike i udobnosti.
Sve to, naravno, dolazi uz cijenu koja također briše svaku poveznicu s originalnim modelom. Coupe počinje na 489.200 eura, cabriolet na 538.800, i sve to bez poreza.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....