SUTRA U HRVATSKOJ

Tko su Supercar Owner Circle: Elita prema kojoj su sudionici Gumballa 3000 čisti siromasi

40 od 150 najvećih kolekcionara superauta na svijetu krstarit će za vikend Hrvatskom, svaki od njih ima oko 65 auta u garaži
Supercar owners circle klub
 Supercar owners circle

Prvo pravilo kluba boraca je... Ne pričajte o klubu boraca – jedna od citiranijih filmskih rečenica uopće, iz popularnog, kultnog filma Klub boraca s Bradom Pittom i Edwardom Nortonom u glavnim ulogama, itekako je na snazi i u Supercar Owner Circleu, najekskluzivnijem klubu kolekcionara automobila na svijetu.

Članovi ovog pomno odabranog društva, upravo zbog ekskluzivnosti ograničenog na njih svega 150, rijetko kad istupaju u medijima i trude se pretjerano ne razmetati svojim blagom na četiri kotača, što njihov boravak u Hrvatskoj ovoga vikenda čini još intrigantnijim.

image
Supercar owners circle klub
Supercar owners circle

Zahvaljujući ponajprije Mati Rimcu te zavodljivosti njegove moćne Nevere, ova superbogata ekipa vlasnika superautomobila sljedećih dana će svoje skupocjene, iznimno rijetke maloserijske automobile poput Koenigsegga CCR, Paganija Imole ili Bugattija Divo provozati rutom koja počinje u Zagrebu, prolazi kroz Opatiju, a završava na otoku Lošinju.

O samim članovima Supercar Owner Circlea tako se ne zna baš previše, pa niti o samom klubu, no osnovne informacije su ipak poznate. Zna se tako da prosječan član kluba ima čak 65 automobila, u prosjeku vrijednih 1,2 milijuna dolara.

Nije tako teško izračunati da samo u garažama svaki od njih krije bogatstvo od nestvarnih 78 milijuna dolara, pa ispada da su prema njima sudionici nekih razvikanijih relija poput Gumballa 3000 čisti siromasi.

Iako se oni rado naslikavaju u svojim Lamborghinijima Aventador ili Porscheima 911 GT3, to se nikako ne može usporediti s automobilima s kojima – sad, eto, i po Hrvatskoj – tutnje članovi Supercar Owner Circlea. Njihove zvijeri proizvedene su često u manje od 50 primjeraka, a letimični pregled modela najavljenih za ovo okupljanje otkriva da su među njima u svijetu najmnogobrojniji Lexus LFA i McLaren Senna. A njih ima samo 500. Tu, dakle, nije riječ o kremi na vrhu torte, nego o trešnji povrh kreme.

Supercar Owner Circle osnovala su ga dva brata, Florian i Stefan Lemberger, s idejom da povežu bogate automobilske entuzijaste i ponude im iskustva koje novac ne može platiti. Prvo okupljanje održano je u rujnu 2014. u švicarskom Adermattu, a reakcije kolekcionara bile su toliko pozitivne da su odmah krenuli dalje razvijati ovaj poslovni model namijenjen šačici odabranih.

image
Supercar owners circle klub
Supercar owners circle

Osim sudjelovanja na ekskluzivnim vikend vožnjama članovima se danas tako nudi niz privilegija, poput organiziranih susreta s proizvođačima kao što je Horacio Pagani – koji bi se, prema najavama, također trebao pojaviti u Zagrebu - te pristupa za javnost inače zatvorenim draguljarskim izložbama, sajmovima antikviteta...

Osim toga, članovi dobivaju svojeg „Osobnog menadžera za vezu“, koji im pruža širok spektar usluga, od savjeta pri kupnji i prodaji, do pomoći oko skladištenja, osiguranja, prijevoza, servisa, kupnje rezervnih dijelova, restauracija... Također, Supercar Owner Circle im u suradnji s poznatom aukcijskom kućom SM Sotheby nudi ultimativi suvenir – izradu bogato ilustrirane knjige s njihovom privatnom kolekcijom automobila.

image
Supercar owners circle klub
Supercar owners circle

Godišnja članarina u Supercar Owners Circleu, zanimljivo, iznosi sasvim prihvatljivih 2500 dolara, no to ne znači da se u ovo elitno društvo ulazi jednostavno.

Članstvo odobrava prijemna komisija, a kriteriji su pritom prilično rigorozni. Bogatstvo potencijalnog člana u cijeloj priči nije presudno, iako je javna tajna da se prijava onih čija kolekcija ne premašuje vrijednost od 10 milijuna dolara niti ne razmatra. Ključna je, čini se, raznolikost zbirke u vlasništvu, a pomaže i preporuka postojećeg člana.

image
Supercar owners circle klub
Supercar owners circle

Spektakularno trodnevno okupljanje u Hrvatskoj započet će u petak u 15 sati kod Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, nakon čega će automobili u najskupljoj povorci ikada viđenoj na domaćim prometnicama krenuti do Zrakoplovno-tehničkog centra u Velikoj Gorici gdje će se održavati utrke ubrzanja, a karavana će se potom zaputiti prema obali Jadrana.

Bit će to jedinstvena prilika uživo vidjeti neke od najegzotičnijih supersportskih automobila na svijetu, koju ljubitelji lima nikako ne smiju propustiti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. listopad 2021 01:10