‘Olimpijske igre postaju događaj koji nije stekao razumijevanje javnosti‘, izjavio je glasnogovornik Toyote za japanske novine Youmiuri u ponedjeljak. Izvršni direktor Akio Toyoda i ostali čelnici kompanije nadodali su kako neće prisustvovati ceremoniji otvaranja Igara 23. srpnja.
Toyota je jedan od najvećih sponzora Igara u Tokiju, te je zajedno s grupom ostalih kompanija potrošila više od 3 milijarde dolara za njihovo sponzoriranje. To je, prema Hollywood Reporteru, jedno od najvećih ulaganja poduzeća države domaćina ikad.
Međutim, povećava se opasnost od novog vala epidemije, zbog čega Igre gube na popularnosti. Iako su organizatori obećali da će sportaše i ostale posjetitelje držati zatvorenim u balonu, tijekom vikenda više od 25 testova na koronavirus pokazalo se pozitivnim. Jedan sportaš nestao je u olimpijskom selu te se pretpostavlja da je napustio balon.
Toyota je planirala prikazivati seriju oglasa s japanskim sportašima koje je sponzorirala, no sada je poznato kako će se oglasi prestati emitirati kako bi se izbjeglo povezivanje kompanije s Olimpijskim igrama, više nego što već jest.
Japanska kompanija je, među ostalim sponzora, u planu imala organizirati marketinške aktivnosti na terenu, no kako su zabranili gledatelje na Igrama prije dva tjedna, i ti planovi su otkazani. Ono što ostaje nejasno je hoće li i drugi poslovni sponzori povući svoje oglase povezane s Olimpijskim igrama ili ne.