Dugo se već najavljuje nova generacija Honde Civic. Prototipovi, a potom i serijski primjerci već godinu dana se šalju po raznim, manjim i većim auto salonima svijeta, a ovih je dana konačno i službeno objavljeno kako će prodaja na tržištu Sjeverne Amerike krenuti u proljeće 2022., dok je Europa stavljena na čekanje do jeseni sljedeće godine.
Tek za godinu dana, dakle, imat ćemo prilike sjesti za volan novog Civica, ako se u međuvremenu opet nešto ne promijeni…
S obzirom na teškoće u proizvodnji koje zbog nedostatka elektroničkih dijelova muče sve proizvođače svijeta takav rasplet i nije neočekivan, no početkom listopada Honda je objavila i službenu potvrdu onog čemu su se nadali svi okorjeli ljubitelji ove marke: unatoč koroni i ekološkim pritiscima sa svih strana stiže i sportska, nabrijana verzija Type R.
Novi model upravo starta s testiranjima u čijem programu se nalazi i brzinska tortura kroz Zeleni pakao njemačke staze Nürburgring, tradicionalnog svetišta brzina i zavoja čije zahtjeve mora položiti svaki sportski automobil koji drži do sebe. O novom R tvornica zasad mudro šuti i sve o čemu se priča dolazi iz krugova bliskih Hondi, ali bez službene potvrde.
Prema tomu se ravnajući, novi Type R bazira se na peterovratnoj izvedbi s velikim prtljažnikom, a spojleri, difuzori i sva ostala sportska ikonografija neće biti toliko goropadni kao što su sada. Isto potvrđuje pogled na fotografije maskiranog prototipa, jedinog dokumenta koji je tvornica službeno pustila u javnost.
Motor bi trebao ostati sadašnji 2.0 turbo s 320, možda i s 340 KS, moguće oplemenjen blagohibridnom tehnologijom s malom baterijom. Pogon ostaje prednji, mjenjač ručni sa šest brzina, naplaci 20-colni, a kočnice Brembo.