Manje od godinu dana nakon što je napustio rukovodeću poziciju u Seatu i Cupri, Wayne Griffiths ponovno se pojavio u javnosti, ali ovaj put nevezano uz automobile. Umjesto upravljanja dvjema velikim markama, odlučio je pažnju preusmjeriti na sasvim drukčiji proizvod, premium gin pod nazivom Gin Wayne, nastao u ograničenoj seriji od svega 500 boca.
Griffiths kaže da je godinama želio napraviti vlastiti gin, no tek je sada pronašao pravi trenutak. Slobodan od obveza unutar VW grupe, ušao je u svijet craft destilerija s istom preciznošću koju je godinama ulagao u razvoj automobila. Proizvod nastaje u austrijskoj destileriji Pfau u Klagenfurtu, isključivo od prirodnih sastojaka bez umjetnih aroma, što Griffiths opisuje kao "esenciju prirodnog alkohola i botanike".
Receptura se naslanja na lokalno podrijetlo. U svakoj se maloj šarži koriste kruške i jabuke iz Koruške, uz smjesu klekovine, začina, cvjetova, bilja i krastavca. Nakon infuzije dolazi dodatna destilacija kako bi se profil okusa dodatno izbrusio. Naglasak na regionalnim sastojcima i pedantan proces kao da odražavaju navike stečene u automobilskoj industriji, gdje je kvaliteta uvijek stvar detalja.
I sama boca zamišljena je kao mali dizajnerski objekt. Djelo bečkog arhitekta Gregora Eichingera, izgleda više poput luksuznog parfema nego uobičajenog pakiranja gina, s jasnim art deco utjecajima i strogo kontroliranim linijama.
Sve to ima i svoju cijenu. Jedna bočica Gin Waynea stoji 182 eura, što ga svrstava u premium nišu u kojoj se ipak nađe dovoljno kupaca spremnih platiti ekskluzivnost i priču iza proizvoda.
Griffiths je Seat i Cupru napustio krajem ožujka, nakon mandata tijekom kojeg je Cupra postala samostalna marka i napravila ogroman proboj. Hoće li se jednoga dana vratiti u automobilsku industriju, nitko ne zna. Trenutačno izgleda da mu više odgovara kreativan posao oko alkohola.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....