MOBITEL ZNA

Umjetna inteligencija na djelu: Škoda ima aplikaciju za dijagnostiku kvara prema zvuku!

Ako nešto nije u redu, aplikacija će obavijestiti mehaničare i reći im gdje treba potražiti probleme s točnošću većom od 90 posto
Škoda aplikacija
 Škoda

Škoda je razvila aplikaciju koja bi mogla olakšati dijagnosticiranje kvarova kod automobila. Nazvana Sound Analyzer, aplikacija snima zvuk dok vozilo radi, a zatim uspoređuje snimku s pohranjenim uzorcima zvuka. Ako nešto nije u redu, aplikacija će obavijestiti mehaničare i reći im gdje treba potražiti probleme s točnošću većom od 90 posto.

Škoda kaže da aplikacija može prepoznati deset uzoraka zvuka, uključujući one za sustav upravljanja, kompresor klima uređaja ili iz kutije DSG mjenjača. Da bi to učinila, aplikacija pretvara snimljenu audio datoteku u spektrogram koji vizualno prikazuje zvučne signale. Tehnologija umjetne inteligencije zatim uspoređuje datoteku s pohranjenim snimkama kako bi se utvrdila odstupanja. Tada algoritam radi kako bi utvrdio koja su odstupanja i kako ih popraviti.

image
Škoda aplikacija
Škoda

Aplikacija obećava brojne pogodnosti i kupcima i zastupništvima. Kao što su objasnili iz Škode, analizator zvuka čini održavanje vozila učinkovitijim i smanjuje vrijeme koje vozila provode u servisnoj radionici. To dovodi do većeg zadovoljstva kupaca i povećane produktivnosti djelatnika servisa.

Škoda je testirala aplikaciju kao dio pilot projekta u 14 različitih zemalja. Također je uključeno 245 djelatnika servisa koji su osigurali audio snimke za "proces učenja" softvera. Iako je aplikacija zanimljiva, Škoda je nagovijestila da bi se tehnologija mogla uključiti u buduće modele putem posebnih senzora koji osluškuju nepravilnosti. Rekli su da bi to moglo omogućiti prediktivno održavanje, kao i zakazane popravke putem internetske veze.

Prema Škodinom šefu "post prodaje" Stanislavu Pekařu, „Analizator zvuka glavni je primjer novih mogućnosti koje digitalizacija u Škodi može stvoriti, čak i u smislu nakon prodaje. Nastavit ćemo kontinuirano koristiti tehnologije umjetne inteligencije kako bismo našim kupcima ponudili još personaliziraniju uslugu, čime ćemo još više poboljšati korisničko iskustvo. "

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2020 14:28