Ove godine tvrtka Peugeot slavi 210 godina postojanja. Sve je započelo 26. rujna 1810. godine kad je tvrtka pod nazivom Peugeot Frères Aînés službeno osnovana novčanim pologom upisanim u registar Terre Blanche u gradiću Hérimoncourt u departmanu Doubs nedaleko švicarske granice. Prije nego li su krenuli izrađivati automobile, tvrtka Peugeot izrađivala je čelične okove za krinoline nakon čega kreću u mobilnost s biciklima i automobilima.
Za veliku obljetnicu dizajneri studija Peugeot Design Lab osmislili su specifičan logotip povodom proslave 210. godina marke. Lav, simbol marke, prikazan je bočno i naglašen je strelicom. To se odnosi na najstariji postojeći Peugeot logotip (registriran 1858.) koji simbolizira tri kvalitete Peugeot pile proizvedene na samim počecima marke: fleksibilnost, otpornost zuba i brzina rezanja. Strelica simbolizira brzinu, a natpis « 210 godina » odnosi se na povijest marke, ali i na budućih 210 godina. Crne i bijele boje naglašavaju umjerenost i štedljivost, lajtmotiv marke Peugeot.
U Hrvatskoj će Peugeot također slaviti: primjerice, bit će izložen novi SUV Peugeot e-2008 u City Centar One West do 10. listopada, kada će ga zamijeniti Peugeot e-208, dok će izložba Peugeot i novi Peugeot 208 GT Line biti postavljena od 16. - 26. rujna 2020. Posjetitelji tijekom rujna mogu sudjelovati u nagradnom natječaju «Vikend u Peugeotu», a sretan dobitnik bit će objavljen 2. listopada 2020.
Isto tako, na društvenim mrežama će 26. rujna na sam 210 rođendan biti prikazan film o povijesti marke.
Svjetsku kampanju na društvenim mrežama povodom rođendana, na Instagramu, Facebooku i Linkedinu obilježit će hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.
Tijekom rujna, javnost će imati i mogućnost odabira najupečatljivijeg Peugeota u posljednja dva stoljeća samo s jednim pobjednikom. Po završetku ovog natjecanja, ekipe dizajna Peugeot, predvođeni direktorom Matthias Hossannom, rade na iznenađenju koje će biti otkriveno tijekom listopada i koje će bez sumnje biti novi dragulj povodom 210. godina postojanja marke. Vrhunac proslave, bit će dva ekskluzivna digitalna događaja 24. rujna za medije i koncesionare.
Nadalje, posjetitelji će moći tijekom rujna i listopada posjetiti Musée de l’Aventure PEUGEOT u Sochaux-u po simboličnoj cijeni od 1€. Riječ je o jednom od najpoznatijih mjesta u istočnoj Francuskoj koji svjedoči o dva stoljeća industrijskoj sagi marke.
Smješten u Sochauxu, muzej svjedoči o proizvodnji Peugeota od 1810. do današnjih dana. Virtualni posjet muzeju potražite na adresi youtube.com/watch?v=6UU_0SP_STs. Od 2. do 4. listopada u okolici Sochauxa također će biti vrlo živo: održat će se International Aventure Peugeot Meeting. Ovaj izniman događaj, rezerviran za članove Aventure Peugeot, okupit će tijekom tri dana 130 ekipa na reliju od 300 km.
Ojačan tehnološkom ofenzivom i elektrifikacijom svoje game, Peugeot ulazi u eru energetske tranzicije s entuzijazmom.
Izazovan i vrhunski dojam u vožnji, profinjen dizajn i beskompromisna kvaliteta temeljna su obećanja Marke njezinim kupcima te doprinose emocijama koje izaziva svaki model. Sjedinjujući učinkovitost, stav i emocije Peugeot ima ambiciju biti prvoklasan mainstream proizvođač automobila.