ČETIRI GODINE MARKE

Veliki planovi: Cupra najavila dva nova električna modela, ove godine želi udvostručiti prodaju

Cupra je najavila ‘Metahype‘ prostor u Metaverzumu i novo trkaće iskustvo ‘Cupra2‘ koje kombinira stvarni i virtualni svijet

Cupra2 Metahype

 Cupra

Cupra je proslavila svoju četvrtu godišnjicu objavom planova za tekuću godinu pod nazivom ‘Cupra x 2’. Proizvođač automobila će predstaviti dva nova električna modela, s ciljem udvostručenja svoje prodaje, prometa i globalne mreže. Cupra je također najavila 'Metahype' prostor u Metaverzumu i novo trkaće iskustvo 'Cupra2' koje kombinira stvarni i virtualni svijet.

image

Cupra2 Metahype

Cupra

Počevši od novih modela, potpuno električna Cupra Tavascan trebala bi stići 2024. godine, nakon čega slijedi proizvodna verzija koncepta UrbanRebel 2025. Očekuje se da će se oba modela temeljiti na različitim verzijama MEB platforme, s tim da će Tavascan biti sestrinski model Volkswagena ID.4, dok će UrbanRebel biti usko povezan s nadolazećim VW-om ID.2. Modeli će se pridružiti novom Cupra Born električnom asortimanu proizvođača i postojećim Leonu, Ateci i Formentoru s unutarnjim izgaranjem.

Uz to, proizvođač automobila planira udvostručiti svoju mrežu Cupra Specialists i Cupra City Garages, u potrazi za dosezanjem više potencijalnih kupaca i udvostručenjem svoje prodaje u 2022. Prošle godine, Cupra je prodala 79.300 jedinica, što je za 189 posto više nego u 2020. godini.

image

Cupra2 Metahype

Cupra

Wayne Griffiths, izvršni direktor Cupre, rekao je: 'Prije četiri godine mnogi su sumnjali u nas, ali mi nikada nismo sumnjali u sebe. Ove godine ćemo još jednom dokazati da ništa ne može zaustaviti naš nezaustavljivi impuls'.

Što se tiče tehnologije, 'Metahype' je Cuprin pogled na Metaverse. Opisuje se kao prostor impresivnih iskustava virtualne stvarnosti gdje će brendovi, startupi i kreatori sadržaja moći ugostiti razne događaje. Aktivnosti će uključivati predstavljanje NFT-ova, digitalnih i fizičkih proizvoda te streaming sadržaja.

image

Cupra2 Metahype

Cupra

Metahype nije jedini digitalni projekt koji je Cupra najavio budući da će brand uskoro lansirati Cupra2 Experience, dopuštajući korisnicima kombiniranje stvarnih i virtualnih utrka.

Kako je objasnio Antonino Labate, Cuprin direktor strategije, poslovnog razvoja i operacija: 'S našim potpuno električnim UrbanRebelom, donosimo Cupra2 Experience na svijet, jedinstveno trkačko iskustvo u kojem je ono što vozite stvarno, ali ono što vidite virtualno', dodajući da su 'spremni uzdrmati motosport format'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 09:29