Legendarno ime

Veliki povratak Ferrari Testarosse! Novi ‘hiperhibrid‘ s 1050 KS košta pola milijuna eura

Ferrari 849 Testarossa može se naručiti već sada. Isporuke Berlinette počinju u prvoj polovici, dok Spider stiže u drugoj polovici 2026.

Ferrari 849 Testarossa

Ferrari 849 Testarossa može se naručiti već sada. Isporuke Berlinette počinju u prvoj polovici, dok Spider stiže u drugoj polovici 2026.

Malo je automobilskih imena koja izazivaju toliku dozu nostalgije i poštovanja kao Testarossa. Original iz 1984. postao je instantna ikona, oličenje osamdesetih i jedan od najprepoznatljivijih Ferrarija svih vremena. Nakon gotovo tri desetljeća mirovanja, Maranello je odlučio oživjeti ime Testarossa i to ne bilo kako. Novi Ferrari 849 Testarossa predstavlja izravnog nasljednika SF90 Stradalea, ali i most između slavne prošlosti i elektrificirane budućnosti marke.

Središte nove Testarosse čini unaprijeđena verzija 4,0-litrenog V8 biturbo motora iz obitelji F154. Sam po sebi isporučuje 830 KS, no dodatak tri elektromotora, dva sprijeda i jednog straga, diže ukupnu snagu na čak 1050 KS. Rezultat je ubrzanje do 100 km/h u 2,3 sekunde i najveća brzina od 330 km/h.

image

Ferrari 849 Testarossa

Zahvaljujući bateriji od 6,5 kWh, 849 može prijeći do 25 kilometara u potpuno električnom modu, što ga čini prvim Ferrarijem s Testarossa imenom koji nudi potpuno električnu vožnju. No mnogo važnije od toga su brojke koje otkrivaju razliku. Na stazi Fiorano krugu novi model je sekundu i pol brži od SF90 Stradalea, uz vrijeme od 1:17,5 minuta.

image

Ferrari 849 Testarossa

Estetski, 849 Testarossa ne pokušava kopirati slavnog pretka, ali nudi suptilne poveznice. Crna sjajna traka koja povezuje prednja svjetla te oblik odbojnika diskretno podsjećaju na original.

image

Ferrari 849 Testarossa

Ferrari

Najvažnije promjene ipak se kriju u aerodinamici. Aktivni stražnji spojler, koji se pomiče u manje od sekunde, te dodatna "twin tail" krilca stvaraju do 415 kilograma potisne sile pri 250 km/h, 25 kg više nego kod SF90.

image

Ferrari 849 Testarossa

Ferrari

Paket Assetto Fiorano dodatno pojačava aerodinamičke elemente i smanjuje masu za 30 kilograma, naglašavajući sportski karakter automobila.

image

Ferrari 849 Testarossa

Ferrari

Kabina je potpuno orijentirana prema vozaču, s naglašenim oblicima koji okružuju vozača i s fokusom na ergonomiju. Za razliku od posljednjih Ferrarija, vraćene su fizičke tipke na volanu, čime je izbjegnut često kritizirani sustav tipki osjetljivih na dodir. Digitalni instrumenti nude bogat prikaz, uključujući integrirane Google i Apple sustave, dok povezivost osigurava aplikacija MyFerrari Connect.

image

Ferrari 849 Testarossa

Ferrari

Uz coupé izvedbu, tu je i Spider s tvrdim sklopivim krovom koji se zatvara ili otvara u 14 sekundi. Zbog krova, ova izvedba je 90 kilograma teža od verzije s fiksnim krovom koja ima 1570 kilograma.

image

Ferrari 849 Testarossa

Ferrari

Ferrari 849 Testarossa može se naručiti već sada. Isporuke Berlinette počinju u prvoj polovici 2026., dok Spider stiže u drugoj polovici godine. Cijene nisu otkrivene, no očekuje se da će auto koštati više od 500.000 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 10:25