STRUJNI UDAR

Vlasnik električnog Subarua ostao šest dana ‘zarobljen‘ na punionici u Kupjaku: ‘Tražit ću odštetu‘

Korisničku podršku je zvao 16 puta, ali bez uspjeha, šteta se mjeri u tisućama eura

Dr. Damir Matovinović

 Novi list

Dr. Damir Matovinović, ugledni liječnik i dugogodišnji ravnatelj lovranske Ortopedske bolnice doživio je pravu kalvariju sa svojim električnim automobilom. Njegov Subaru Soltera ostao je zarobljen šest dana na benzinskoj postaji u Ravnoj Gori, odnosno Kupjaku, gdje se nalazi brza, 150 kW Mol Plugee punionica za električne automobile.

Pretpostavka je bila da je došlo do ‘strujnog udara‘ kad se zbog naglog dotoka prevelike energije punjač zagrijao i stopio plastične dijelove, a kabel i njegov automobil bili su vezani kao ‘pupčanom vrpcom‘.

– Imam njihovu aplikaciju za punjenje, a iako sam imao relativno dovoljno pohranjene energije u bateriji, odlučio sam obaviti punjenje kako mi ujutro prva briga ne bi morala biti odlazak do najbliže punionice. Stalno sam na relaciji Rijeka – Zagreb tako da imam i dovoljno iskustva s kvalitetom i brzinom punionica.

Nije bilo ni najmanje sumnje kad sam se prikopčao, da bi nakon nekoliko minuta – dotok energije stao, pojašnjava Matovinović nedavnu situaciju za Novi list.

S obzirom da se priključni kabel zaglavio, otišao je do osoblja benzinske postaje, kako bi ga pokušao osloboditi i nakon resetiranja sustava nastaviti punjenje.

– Otišli smo do auta, no sve zajedno nije slutilo na dobro. Kako nam se činilo, kabel je bio stopljen s ulaznim punjačkim dijelom automobila tako da je trebalo pozvati ozbiljnu servisnu pomoć. S moje strane nije bilo problema jer vozač sam Subarua godinama, promijenio sam čak osam njihovih modela, riječ je o automobilima uistinu jako velike kvalitete.

Ali, problem je bio u – suprotnoj strani. Bez nje se moj automobil nije mogao ‘odlijepiti‘ od stanice za punjenje, navodi Matovinović.

image
Novi list

– Korisničku podršku zvao sam ukupno 16 puta. Kad smo te večeri vidjeli što nam se dogodilo, napustili smo Ravnu Goru, no nadali smo se kako će se sve tijekom idućeg dana riješiti. Krenuli su telefonski pozivi, ali bez ikakvog uspjeha.

S druge strane su se javljali ljubazni, pa i stručni mladi ljudi koji dakako nemaju nikakvu moć utjecaja na neke funkcije i procese.

Automobil mi je u Ravnoj Gori ostao zarobljen punih šest dana! Nitko se od strane vlasnika tih punionica nije uputio prema Ravnoj Gori skoro tjedan dana. Iako je bilo očito kako je krivnja na njihovom sustavu.

Ma da i nije, zamislite da ste turist koji s autom punim prtljage ide prema nekom jadranskom odredištu i da vam se to dogodi. A itekako je to moguće zbog najmanje dvije stvari u koje sam se i osobno uvjerio – kvalitete punionica i njihove tehničke podrške, objašnjava Matovinović.

image
Novi list

Serviser je morao provesti vrlo opsežnu akciju kako bi odvojio staljeni dio automobila, a šteta je bila golema, mjeri se u tisućama eura. Matovinović će odštetu kao i namirenje ostalih troškova potražiti sudskim putem, piše Novi List.

– Ne znam što reći. Iskusan sam vozač, iza mene je više od pola stoljeća za volanom, a i električni automobili mi se sviđaju zbog ekologije, ali i dinamike te mnogih drugih prednosti.

Na žalost, za punionice se jako teško mogu naći takve riječi, zaključio je Matovinović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. svibanj 2024 16:52