Mercedes je žestoko osvježio svoj obiteljski jednovolumen B-klase i tako ga izgledom još više približio kompaktnim modelima s oznakom A. Četiri godine nakon lansiranja druge generacije (koja je dosad već izbrojala 350.000 prodanih primjeraka) takav je potez potpuno logičan i B-klasi će osigurati produljenje vijeka do pojave potpuno novog modela. Već na prvi pogled možemo zaključiti da joj je novi redizajn donio više dinamike i sportskog štiha u nastupu, a vanjskim se izgledom s diodnim dnevnim svjetlima i masivnom maskom hladnjaka s dvije široke poprečne letvice sprijeda, sad izgledom u potpunosti oslanja na uspješan kompaktni model A-klase.
Slično je i kad sjednete za upravljač: dočekuje vas još mladenačkiji i razigraniji ambijent poput onog u kompaktnoj A-klasi s novim detaljima poput instrumentne ploče i upravljačem preuzetim iz C-klase. Tri nova paketa opreme Style, Urban i AMG Line dodatno naglašavaju atraktivnost novog modela, a na vrhu ponude su paketi Night, Exclusive i AMG Exclusive koji kupcima donose dodatnu mogućnost personalizacije.
Prostranost na prednjim sjedalima, kao i na stražnjoj klupi te prtljažnik zapremnine 489 litara, vrijednosti su koje poznajemo otprije. No, tu su sad po prvi put u ovoj klasi i brojni sustavi sigurnosti i različiti sustavi pomoći koji mogu pravodobno upozoriti vozača na moguće kritične situacije i pomoći mu da pravovremeno izbjegne opasnost, poput poboljšanih sustava Attention Assist (koji sad reagira na širi raspon brzina (između 60 i 200 kilometara na sat) i Collision Prevention Assist Plus. Središnji je zaslon dobio samostojeći 8-inčni display na kojem se mogu vidjeti sve potrebne informacije, ali i podaci s pametnog telefona. Osim toga, pristup u vozilo i paljenje motora sada su zahvaljujući sustavu Keyless-go mogući i bez ključa.
Definitivno, nova B-klasa sad pruža istinski osjećaj premiuma, te se očekivano, kao glavni konkurent nameće novom BMW-u Serije 2 Active Tourer. Tijekom prvih probnih vožnji na španjolskim cestama zaključujemo kako je osjećaj u vožnji puno konkretniji i sportskiji, posebice za upravljačem modela B 220 CDI sa 170 KS i 350 Nm koji snagu na sve kotače šalje putem 7G-DCT automatika sa dvije spojke. A uz za jedan kompaktni jednovolumen, iznenađujuće dobre vozne osobine, B-klasa sa 4Matic pogonom pruža i solidnu dozu sigurnosti. Uz to, model koji smo vozili privlačio je pažnju paketom AMG Line s aerodinamičkim dodacima, 18-colnim alu naplacima te spuštenim podvozjem.
U motornoj ponudi, uz četiri dobro poznata benzinca (od 122 do 211 KS) te četiri dizelaša (snage od 90 do 170 KS), velika novost su izvedbe s plinskim pogonom B 200 Natural Gas Drive i posve električna B-klasa (koja se, doduše, neće naći u ponudi na hrvatskom tržištu). Pogon na sve kotače 4Matic dostupan je kao doplata u modelima B 200 CDI, B220 CDI, B 200 Natural Gas Drive i B 250, a dio serijske opreme je samo u modelu B 220 4Matic. Od mjenjača su na izboru 6-stupanjski ručni te 7-stupanjski automatski sa dvije spojke, a sve to u domaće prodajne salone stiže već krajem mjeseca.
B 220 CDI 4MATIC
TEHNIČKI PODACI
Motor turbo dizelski, 4 cil.
Obujam 2143 ccm
Snaga 125 kW/170 KS od 3400 do 4000/min
Moment 350 Nm od 1400 do 3400/min
Mjenjač 7 stupnjeva, automatski
Dimenzije 436 x 181 x 159 cm
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 489 litara
Brzina 220 km/h
0-100 km/h 8,3 sekunde
Potrošnja 5,6/4,0/4,6 l/100 km
Ispuh CO2 120 g/km
OSTALI MOTORI
Dizelski B 160 CDI (90 KS), B 180 CDI (109 KS), B 200 CDI (136 KS)
Benzinski B 180 (122 KS), B 200 (156 KS) B 220 4Matic (184 KS) B 250 (211 KS)
Plinski B 200 Natural Gas Drive (156 KS)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....