STOTI ROĐENDAN

Vozili smo Moto Guzzi V100 Mandello: Novi talijanski cestovni crossover stoji 95.000 kuna

Iz 1042 ccm razvija 115 KS i 105 Nm, s tim da je čak 90 posto snage na raspolaganju već pri 3500 okretaja

Moto Guzzi

Stotu obljetnicu Moto Guzzi je obilježio na milanskom salonu motocikala EICMA novim, modernim cestovnim crossoverom V100 Mandello. Pritom se talijanski newcomer, koji je ime dobio prema gradiću na alpskom jezeru Como u kojem je sjedište tvrtke još od daleke 1921., ne odriče se tradicije.

image

Moto Guzzi

Upravo suprotno, trima vertikalnim prorezima na oklopu odaje počast kultnom Le Mansu iz 1976., a 17,5-litrenim spremnikom za gorivo stopljenim s V2 motorom i prednjom maskom podsjeća na Le Mans III iz 1981.

image

Moto Guzzi

Isto vrijedi i za sasvim novi, vodom hlađeni V2. I dalje je, dakako, postavljen uzdužno, s cilindrima pod kutem od 90 stupnjeva, ali su glave motora s po dva lancem upravljana vratila koja pokreću po četiri ventila sad zakrenute za 90 stupnjeva, pa ima više mjesta za noge vozača udobnijim za sjedenje, a bolje su smješteni i usisni kanali te dijelovi sustava ubrizgavanja.

image

Moto Guzzi

I priličnih je 10,3 centimetara kraći od starog, uljem hlađenog V-twina u V85 TT, zbog čega su ga Talijani nazvali Compact Block. Iz 1042 ccm razvija lijepih 115 KS i 105 Nm, s tim da je čak 90 posto snage na raspolaganju već pri 3500 okretaja, a limitator se uključuje već pri 9500.

image

Moto Guzzi

V100 Mandello prvi je serijski motocikl u svijetu s aktivnom aerodinamikom - uz vjetrobran koji se podiže s porastom brzine, automatski se otvaraju i minijaturna zakrilca na spremniku goriva.

image

Moto Guzzi

Talijani, dakako, nisu zanemarili ni ponašanje u vožnji, odnosno okretnost, na što upućuje i relativno kratak međuosovinski razmak od 146,8 centimetara, kao i poluaktivni ovjes švedskog specijalista Öhlins u luksuznijoj verziji V100 Mandella, koje će se serijski isporučivati i s grijanim ručicama upravljača, quickshifterom, radijalnim kliještima (Brembo Stylema)...

image

Moto Guzzi

Već će u osnovnoj, međutim, dolaziti s diodnim svjetlima, TFT-ekranom od 12,7 centimetara, u tri stupnja podesivom kontrolom proklizavanja i četirima programima rada (Travel, Sport, Rain i Road), ali i elektroničkim gasom te inercijskom platformom u šest osi (Cornering ABS).

image

Moto Guzzi

Talijanski cestovni crossover k nama neće stići prije lipnja 2022., a cijena bi se trebala kretati kao u slučaju V85 TT, odnosno oko 95.000 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. prosinac 2021 11:47