NOVITET

VOZILI SMO OPEL INSIGNIA COUNTRY TOURER Bolji no ikad i povoljniji od konkurenata

Nova Insignia u Country Tourer izdanju donosi povišenu i zaštićenu karoseriju, paletu modernih benzinskih i dizelskih motora i mjenjača, sjajan pogon na sve kotače i bogate mogućnosti opremanja uz dobru cijenu
 Opel

S oko pet posto udjela u ukupnoj prodaji Insignije, Country Tourer se neupućenima može učiniti ne posebno važnom izvedenicom limuzine iz Russelsheima, no istina je baš dijametralno suprotna. Osim što spomenuti postotak zapravo i nije toliko malen ako se zna da je prošla generacija Insignije proizvedena u više od 930.000 primjeraka, činjenica je i da ovakvu vrstu automobila u svojoj ponudi ima malo koji proizvođač. Izuzmemo li pritom iz računice premium brendove i njihove sjajne, ali i skupocjene modele, Country Tourer nema mnogo konkurencije.

Foto: Opel

Nova Insignia u svom “outdoor activities” izdanju namijenjena je vozačima koji će je koristiti svaki dan, uključujući i redovne odlaske na posao i vikende u planinama ili na moru i pritom prevaljivati velike kilometraže. U praksi to donosi prepoznatljiv izgled sa 25 mm višom karoserijom u odnosu na Sports Tourer te zaštite blatobrana, pragova i odbojnika (plastika), ali i podvozja (aluminij). Interijer je isti kao u spomenutom modelu, što znači puno prostora za putnike u kabini i njihovu prtljagu u stražnjem dijelu vozila (560-1655 l, što je za 130 više nego dosad), kokpit u potpunosti orijentiran prema vozaču i njegovim potrebama, ergonomski uspješna raspodjela komandi u četiri razine...

Bez sumnje zgodno, no sve to pada u drugi plan u vožnji: ova Insignia je u drugoj generaciji smršavila do čak 215 kg, a osim novog izdanja FlexRidea koji nudi izbor između Sport, Tour i Normal načina vožnje (prilagođava amortizere, upravljač, odaziv na gas i mjenjač), opremljena je vrlo zanimljivim pogonom na sve kotače. Umjesto tradicionalnog stražnjeg diferencijala, CT koristi sustav Twinster ili, u suštini, dvije elektronski kontrolirane višelamelne spojke koje po potrebi omogućavaju potpuni prijenos momenta na vanjski (lijevi ili desni) stražnji kotač, dakle bez kočenja unutarnjega.

2017 Opel Insignia Country Tourer
Opel

Riječ je zapravo o istom onom sklopu koji u nešto drugačijem izdanju koristi i Focus RS (ovdje bez Drift moda), i u praksi stvar, mora se priznati, na Country Toureru – a isprobali smo ga na suhim i mokrim, ali i potpuno zasniježenim podlogama u Švicarskoj - funkcionira doista besporijekorno. Posebno uvjerljiva kombinacija pritom je ona sa sasvim novim biturbo dizelskim motorom sa 210 KS i 8-stupanjskim automatikom, dok su kupcima na izbor dani još i slabiji 2.0 dizelaš sa 170 KS i benzinci 1.5 T sa 165 te 2.0 T sa 260 KS. U Hrvatskoj se Country Tourer može naručiti već sada, a cijene za osnovni, jako dobro opremljeni model startaju na 213.110 kuna. Spomenuta konkurencija osjetno je skuplja...

Ukratko

U sklopu Opel Exclusive opcije ponuđene su praktički bezbrojne mogućnosti individualizacije, uključujući i boju karoserije koju kupac uz doplatu može birati praktički iz čitavog spektra, bez ikakvih ograničenja

Među mogućnostima opremanja su panoramski krov i Bose Premium, prtljažnik može primiti preko dva metra (2005 mm) duge predmete, a visina otvaranja petih vrata se može podešavati. Country Tourer s podvozjem podignutim za 25 mm u odnosu na Sports Tourer izvedbu vozi na gumama dimenzije 235/50 R18. Za kampiste je tu opcija Trailer Sway Controla

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. listopad 2021 17:10