PREMIJERA

VW je predstavio osvježeni Polo GTI od 207 KS s puno tehnologije za sigurnost i udobnost

Dva mjeseca nakon predstavljanja redizajniranog Volkswagena Pola, danas je predstavljena i vruća GTI verzija
VW Polo GTI
 VW

U klasi gradskih jurilica ponovo je uzbudljivo zahvaljujući predstavljanju osvježenog VW Pola GTI u koji je po prvi put ugrađen IQ.DRIVE Travel Assist koji omogućuje poluautomatiziranu vožnju. Sustav može preuzeti upravljanje, kočenje i ubrzanje novog Pola GTI od 0 km/h do gornje granice Travel Assista (210 km/h), a tu su i prilagodljiv tempomat (ACC) te standardni Lane Assist.

image
VW Polo GTI
VW

Vozač može aktivirati sustav putem gumba Travel Assist na redizajniranom, višenamjenskom, kožnom sportskom upravljaču. Tijekom korištenja ovog sustava ruke vozača moraju ostati na upravljaču, što znači da je vozač uvijek odgovoran za automobil.

Novi infotainment sustav (najnovija generacija MIB 3.1) povezan je s raznim mrežnim uslugama što novom Polo GTI osigurava najmoderniju povezanost. Jedinica mrežne povezanosti (OCU) s integriranim eSIM-om omogućuje korištenje internetskih usluga We Connect i We Connect Plus.

image
VW Polo GTI
VW

Značajke poput glasovne kontrole, pristupa streaming uslugama i personalizacije u oblaku pomoću "Volkswagen ID-a" poboljšavaju najnoviji MIB 3.1 sustav, ovisno o liniji opreme. Integracija aplikacija poput App-Connect Wireless za Apple CarPlay i Android Auto sada je bežična.

Kao i kod standardnog Pola, instrumenti i infotainment sustav postavljeni su u razini očiju osiguravajući da ih se lako može nadgledati i njima upravljati u bilo kojoj situaciji u vožnji. Nadalje, "Digital Cockpit Pro" impresionira većom gustoćom piksela, poboljšanim omjerom kontrasta i intenzivnim bojama, kao i velikim zaslonom od 10,25 inča.

image
VW Polo GTI
VW

Srce GTI-a uvijek je njegov motor. Kao i svi njegovi prethodnici, i novi Polo GTI ima pogon na prednje kotače a raspolaže s 207 KS i 320 Nm koliko postiže njegov 2.0 turbo 4-cilindarski benzinac. Dostupan je samo u kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom, a službene performanse govore o sprintu od 0-100 km/h od 6,5 sekundi i najvećoj brzini od 240 km/h.

Sportski nastup Pola GTI naglašen je XDS blokadom diferencijala koja omogućuje veću sigurnost u vožnji zavojima, a ne nedostaje mogućnosti prilagodbe u vožnji zahvaljujući Sport Selectu pa vozač može birati između dvije različite razine tvrdoće amortizera. Uz to dostupna su četiri načina rada - Eco, Individual, Normal i Sport.

image
VW Polo GTI
VW

Nadalje, Polo GTI također standardno dolazi sa sportskim podvozjem, posebno prilagođenim upravo njemu. Karoserija je niža 15 mm i jamči tipičnu GTI sintezu dinamike vožnje, sigurnu neutralnost i visok stupanj udobnosti vožnje.

Novi Polo GTI sada se standardno isporučuje s novim IQ.Light - LED Matrix svjetlima i osvijetljenom rešetkom hladnjaka što je na neki način stilski most do Volkswagenovog potpuno električnih ID-a modela i nove generacije Golfa, Arteona i Tiguana, koji također dolaze s ovom upečatljivom LED svjetlosnom trakom.

image
VW Polo GTI
VW

Najupečatljivija vizualna promjena na stražnjem dijelu novog Pola GTI su novo dizajnirana LED stražnja svjetla s animiranim kočionim svjetlom i integriranim dinamičkim indikatorima, koji ukazuju na promjenu smjera kretanjem svjetlosti u tijeku.

Novi branik specifičan za GTI daje gradskom sportskom automobilu još širi izgled. VW Polo GTI dostupan je u pet novih boja: Pearl crna, Smoke siva, Kings crvena, Uni bijela o Reef plava s tim da se posljednje tri mogu kombinirati s kontrastnim crnim krovom kao opcijom. Automobil se standardno isporučuje sa 17-inčnim alu felgama, dok su naplaci od 18 cola opcija.

image
VW Polo GTI
VW

Unutrašnjosti dolazi u nekoliko novih boja i dezena, s crvenim kontrastnim šavovima, a opcijski beats zvučni sustav od 300 W i šest zvučnika omogućuje zadivljujuće akustično iskustvo. Pojačalo se nalazi u podu u varijabilnom prostoru za teret radi uštede prostora. Kapacitet prtlažnika novog Pola GTI iznosi 351 litru.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. ožujak 2024 21:11