INSPIRIRAN PROŠLOŠĆU

Za znalce: Porsche predstavio 911 Sport Classic sa 543 KS, stražnjim pogonom i ručnim mjenjačem

Direktor posebnih projekata Grant Larson nazvao ga je ‘analognim superautomobilom u digitalnom svijetu‘

2023. Porsche 911 Sport Classic

 Porsche

Novi Porsche 911 Sport Classic podsjeća na klasičan automobil ne samo zbog "ducktail" spojlera i malo retro grafike po njemu. U kabini nema F1 poluga mjenjača na upravljaču, već su vam uz nogu tri pedale i ručni mjenjač na središnjoj konzoli. Ne postoji automatska varijanta, ni opcija s pogonom na sva četiri kotača.

image

2023. Porsche 911 Sport Classic

Porsche

Vozač će na raspolaganju imati 543 KS, što 911 Sport Classic čini najsnažnijim Porscheovim automobilom s ručnim mjenjačem u ponudi. Kao takav, neki bi ga mogli nazvati analognim superautomobilom u digitalnom svijetu. Upravo tako ga je direktor posebnih projekata Porschea Grant Larson nazvao tijekom konferencijskog poziva s medijima.

image

2023. Porsche 911 Sport Classic

Porsche

Ne biste bili u krivu ni kad biste ga nazvali 911 Turbo S s ručnim mjenjačem, jer je Sport Classic baziran na tom automobilu s istim 3,7-litrenim twin-turbo motorom. Snaga se prenosi isključivo na stražnje kotače, a dobivate i keramičke kočnice, dinamičku kontrolu šasije, upravljanje stražnjom osovinom i aktivni sustav upravljanja ovjesom - sve kao standardna oprema.

image

2023. Porsche 911 Sport Classic

Porsche

Stražnji kraj je, u odnosu na 911 Turbo S, proširen, jer je Porsche želio automobilu dati starinski široki izgled. Ducktail spojler također značajno doprinosi tom cilju, odajući počast voljenoj 911 Carreri RS iz 1970-ih. Porsche oznaka izvana i iznutra podsjeća na neke od ranijih dizajna tvrtke, i nemoguće je ne primijetiti modernu interpretaciju klasičnih Fuchs kotača, dimenzija 20 inča sprijeda i 21 inča straga.

image

2023. Porsche 911 Sport Classic

Porsche

Kao što možete zamisliti, 911 Sport Classic uključuje mnoge manje očite značajke dizajna koje nećete pronaći na drugim modelima. Među njima je i krov, izrađen od plastike ojačane karbonskim vlaknima. Hauba je također od karbonskih vlakana, a prugice su također Sport Classic ekskluziva. Kupci mogu odabrati bilo koji broj između 1 i 99, ili odabrati izgled bez njih.

image

2023. Porsche 911 Sport Classic

Porsche

Unutrašnjost je također nadograđena za posebno izdanje 911. Poluanilinska koža korištena je po prvi put od 918 Spydera, gdje je kombinirana s platnenim umetcima sjedala, platnenim panelima vrata i drvenim oblogama kako bi dočarala ambijent kasnih 1960-ih - ranih 1970-ih. Tu je i analogni brojač okretaja.

image

2023. Porsche 911 Sport Classic

Porsche

Planirano je 1250 primjeraka za globalnu proizvodnju, iako još nije poznato koliko njih ide u Europu, a koliko u SAD. 911 Sport Classic će se ponuditi u četiri boje, uključujući crnu, sivu metalik, plavu metalik ili sport sivu metalik. Kupci će također dobiti poseban sat s temom Sport Classic, iako cijena za njega ili automobil još nije dostupna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. veljača 2024 10:20