ne vjeruju u električne

Zašto Japan vozi u drugom smjeru? Sve karte na benzince i hibride, 10 posto električnih do 2030.

Analiza trenutačnih tržišnih udjela otkriva zanemariv postotak za čisto električna vozila, koji jedva prelazi 5 posto

Hibridni automobil, ilustracija

 Profimedia

U "zemlji izlazećeg sunca", domovini hibridnih automobila, Toyota je predvodnik u promicanju hibridne tehnologije od lansiranja prvog Priusa. Više od dva desetljeća poslije, hibridna vozila postaju omiljeni izbor među kupcima, označavajući prvi takav slučaj u povijesti.

image

Toyota Prius Prime

Toyota

Izvještaji Bloomberga za 2022. godinu pokazali su da 51,1% prodanih vozila koristi benzinske motore, dok hibridi slijede s 42,6%. Međutim, očekuje se preokret u godišnjim registracijama, s predviđanjem da će benzinski motori pasti na 44,3%, dok će hibridi preuzeti primat s 48,8% udjela u prodaji.

Analiza tržišnih udjela otkriva zanemariv postotak za čisto električna vozila, koji jedva prelazi 5%, ukazujući na trend suprotan onome u Europi, gdje se očekuje rast popularnosti električnih vozila.

image

2023. Toyota Prius

Toyota

Za 2023. godinu, Toyota Prius simbolizira ovaj trend, s projekcijama koje ukazuju na to da će hibridi do 2030. godine zauzimati 67,1% tržišta u Japanu, dok će benzinski motori zadržati oko 20% udjela. Električna vozila bi, prema tim predviđanjima, činila samo 10% tržišta (Europa računa 80 do 100 posto), što je znatno manje u usporedbi s očekivanjima za Europu, gdje se anticipira da će električna vozila činiti 30% prodaje, s mogućnošću i većih brojki.

Podjetimo, prvi čovjek Toyote, Akio Toyoda, izjavio je da električna vozila nikada neće dominirati globalnim tržištem. On je rekao da električna vozila nikada neće imati više od 30 posto udjela na globalnoj razini te da će u idućim godinama dominirati benzinci i hibridi, zajedno s vozilima na vodik.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. ožujak 2024 01:31