Zenvo, danski proizvođač superautomobila koji godinama koketira s elitom, konačno je u potpunosti oblikovao svoju najambiciozniju kreaciju, Auroru Tur. Ova hiperautomobil je sada službeno predstavljen u finalnom izdanju prije nastupa na Festivalu brzine u Goodwoodu. Aurora kombinira dizajnersku preciznost s gotovo nadrealnom snagom.
Aurora Tur, kao elegantnija i aerodinamičnija sestra ekstremne verzije Agil, nije radikalno promijenjena u odnosu na raniji koncept, no detalji su dorađeni do savršenstva. Ispod prednjih svjetala dodani su novi elementi karoserije, dok su promjene na stražnjem poklopcu i aerodinamičkim kanalima toliko suptilne da će ih primijetiti samo najoštrije oko. Sve to rezultat je Zenvove ambicije da Aurora ne bude samo brza, već i bezvremenski lijepa, u rangu Ferrarija ili McLarena, a uz jedinstvenu nordijsku estetiku.
Srce Aurore Tur čini 6,6-litreni V12 s četiri turbopunjača, sposoban zavrtjeti se do visokih 9800 o/min. Samostalno isporučuje 1276 KS, no u kombinaciji s tri elektromotora, jednim straga i dva sprijeda, ukupna snaga raste na 1876 KS. Sam benzinski motor je remek-djelo moderne mehanike- Nazvan je Mjølner, prema mitskom čekiću nordijskog boga Thora. Riječ je o motoru koji Zenvo razvija u suradnji s njemačkom tvrtkom Mahle Powertrain, a koji je s 1276 KS, najsnažniji serijski V12 motor na svijetu, nadmašujući čak i legende poput Cosworthovog V12 u Aston Martinu Valkyrie.
Za prijenos snage brine se multimode "mjenjač s više načina rada". U konkretnim performansama, to znači 0–100 km/h za samo 2,3 sekunde i najveću brzinu od 450 km/h, čime Tur postaje jedan od najbržih serijskih automobila na svijetu.
Zenvo je osnovan 2007. godine, ali šira javnost prvi je put čula za ovu dansku marku 2009., kada je predstavljen ST1, brutalni superautomobil s 1100 KS koji je, iako sirov i tehnički rudimentaran, izazvao senzaciju. Uslijedili su rafiniraniji TS1 i ekstremni TSR s aktivnim stražnjim spojlerom koji se naginjao u zavojima, a Aurora je posljednji korak njihove evolucije.
Zenvo će proizvesti samo 50 primjeraka modela Tur, isto koliko i agresivnijeg Agila. Svaki će biti izrađen ručno u sjedištu tvrtke u Præstøu, a cijena, iako nije službeno potvrđena, sigurno će se vrtjeti oko 3 milijuna eura, s obzirom na to da je u pripremi i "jeftiniji" Zenvo od oko 2 milijuna eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....