Temelje statusu visoko cijenjene sportske premium limuzine postavile su već prethodne tri generacije, ali kakav je tek E60 bio stroj! Imao je golem motor koji je lagano vukao na „američku“ koncepciju: iz 5.0 V10 atmosferskog monstruma, najvećeg ikad ugrađenog u neki M5 model, izvučeno je 507 KS i 520 Nm, ali nimalo američkih performansi, baš suprotno. S ovim M5 moglo se uhvatiti ukoštac s Porscheima i Ferrarijima, jer je 1755 kilograma teška limuzina (karavan 1880 kg) putem stražnjeg pogona i 7-stupanjske automatike s dvije spojke SMG do stotke katapultiran za svega 4,7 sekundi. Imala je naravno, svu silu elektroničkih sustava sigurnosti, ali ostala je u pamćenju ne samo po ekscentričnom, ali tržišno iznimno uspješnom dizajnu Amerikanca Chrisa Banglea, već i kao prava, velika drifterska „mašina“. Proizvodio se do 2010. godine.
Foto: BMW
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....