Kada bismo promatrali samo gabarite, teško da bismo CLA mogli doživjeti kako jedan od uvodnih modela u Mercedesov svijet. Protegnut na popriličnih 4,72 metra, s međuosovinskim razmakom od 2,79 metara, četverovratni coupe pruža udobnost kakva se i očekuje od marke s trokrakom zvijezdom, a da fluidne linije nisu samo optička iluzija potvrđuje koeficijent otpora zraka od samo 0,21, jedan od najnižih među serijskim automobilima uopće.
Dizajnerski se novi CLK uklapa u stil Mercedesove nove generacije, s upečatljivim svjetlećim LED trakama sprijeda i straga te svjetlima u obliku trokrake zvijezde. U digitaliziranom kokpitu s novim operativnim sustavom MBUX četvrte generacije zaslon se može protezati preko širine cijele armature, nudeći vozaču i putnicima sve potrebne informacije uz elemente umjetne inteligencije za brže i intuitivnije upravljanje.
Prije spomenuta izvrsna aerodinamika omogućava električnom pogonu, jednoj od pogonskih opcija dostupnih u novom CLA, da pokaže najbolje od sebe, pa se uz bateriju velikog kapaciteta od 85 kWh kombinirani doseg penje do čak 792 kilometra. CLA se temelji na novoj Mercedesovoj MMA platformi, modularnoj arhitekturi prilagođenoj za hibridni i električni pogon.
Osnovna električna verzija razvije 200 kW (272 KS) i 335 Nm okretnog momenta, dok snažnija s 4matic pogonom i dva elektromotora razvija ukupno 260 kW (354 KS) i 515 Nm. Električna arhitektura od 800V omogućava punjenje snagom od 320 kW, pa je za samo 10 minuta punjenja moguće dopuniti električni doseg za 335 km.
Blago hibridni pogon s baterijom kapaciteta 1,4 kWh koristi novorazvijeni 1,5-litreni turbobenzinac koji radi prema Millerovom ciklusu i, ovisno o verziji, razvija 100 kW (136 KS), 120 kW (163 KS) ili 140 kW (190 KS), a uparen je sa 8-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke. Po želji se i hibrid nudi kao 4matic.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....